Golden circle - på konsert..vad
Ordet är fritt
  1. alle
    #1

    Golden circle - på konsert..vad

    innebär det, förutom att det är långt framme? Är det sittplats eller typ reserverad ståplats (gäller Malmö Arena)?
  2. 1
    Golden circle - på konsert..vad innebär det, förutom att det är långt framme? Är det sittplats eller typ reserverad ståplats (gäller Malmö Arena)?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    nämen du...

    ...det ska kunna synas - om du tex kollar in på ticnet så finns där ofta en ritning över hur de byggt upp för just den konserten...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  4. 2
    nämen du... ...det ska kunna synas - om du tex kollar in på ticnet så finns där ofta en ritning över hur de byggt upp för just den konserten...
  5. alle
    #3
    Blocket-biljetter...jag vill se Rihanna!
  6. 3
    Blocket-biljetter...jag vill se Rihanna!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    tryck på mer info...

    ...under kategorierna här:
    http://www.ticnet.se/search.php?tm_l...eyword=rihanna så kanske, kanske det ger en ledtråd va de menar!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  8. 4
    tryck på mer info... ...under kategorierna här:
    http://www.ticnet.se/search.php?tm_l...eyword=rihanna så kanske, kanske det ger en ledtråd va de menar!
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    Avskärmad ståplatssektion längst fram, dvs du ska kunna få en bra ståplats utan att köa länge.
  10. 5
    Avskärmad ståplatssektion längst fram, dvs du ska kunna få en bra ståplats utan att köa länge.
  11. alle
    #6
    Nix, ingenting. Jag får vänta på svar från biljettinnehavaren!
  12. 6
    Nix, ingenting. Jag får vänta på svar från biljettinnehavaren!
  13. alle
    #7
    Som jag trodde då, tack!
  14. 7
    Som jag trodde då, tack!
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8
    Malmö arena är inte större än att man ser bra oavsett var man står. Fast man slipper publiktrycket, och om scenen är speciell, (exvis U2, och Metallica, som haft publikplatser /innanför/ scenen) som så kan det ju vara riktigt bra platser.
  16. 8
    Malmö arena är inte större än att man ser bra oavsett var man står. Fast man slipper publiktrycket, och om scenen är speciell, (exvis U2, och Metallica, som haft publikplatser /innanför/ scenen) som så kan det ju vara riktigt bra platser.
  17. alle
    #9
    Helst skulle jag vilja ha bra sittplats, men jag var sent ute och sen vill ingen följa med mig heller för den delen så då får jag väl gå själv. Orkar inte vänta på att andra ska bestämma sig längre.
  18. 9
    Helst skulle jag vilja ha bra sittplats, men jag var sent ute och sen vill ingen följa med mig heller för den delen så då får jag väl gå själv. Orkar inte vänta på att andra ska bestämma sig längre.

Liknande trådar

  1. Golden/labbe
    By cadasi in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 11:57
  2. Golden kennlar??
    By cattism in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 07:31
  3. Golden med pälsproblem
    By spinucklan in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 20:19
  4. Golden-frågor
    By Golden in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 09:46
  5. Knorr circle?
    By Åsa in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 07:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar