Esofagusatresi
Övriga funktionshinder
  1. skotskan
    #1

    Esofagusatresi

    Jag ser att folk med jämna mellanrum efterlyser andra som har erfarenhet av esofagusatresi här, senast för ett par år sedan. Jag gör ett nytt försök. Födde en son med denna missbildning för 10 dagar sedan. Intresserad av att komma i kontakt med andra föräldrar.
  2. 1
    Esofagusatresi Jag ser att folk med jämna mellanrum efterlyser andra som har erfarenhet av esofagusatresi här, senast för ett par år sedan. Jag gör ett nytt försök. Födde en son med denna missbildning för 10 dagar sedan. Intresserad av att komma i kontakt med andra föräldrar.
  3. Xappoline
    #2
    Hoppas att du har hittat någon att prata med, det finns många med anknytning till funktionshinder på forumet som heter just funktionshinder.se. Kanske kan du hitta någon där?
  4. 2
    Hoppas att du har hittat någon att prata med, det finns många med anknytning till funktionshinder på forumet som heter just funktionshinder.se. Kanske kan du hitta någon där?
  5. skotskan
    #3
    Hej!

    Tack för omtanken och tipset! Jag har fått PM. Även bra forum på brittiska siten www.tofs.org.uk

    s
  6. 3
    Hej!

    Tack för omtanken och tipset! Jag har fått PM. Även bra forum på brittiska siten www.tofs.org.uk

    s

Liknande trådar

  1. Esofagusatresi?
    By Gunhilda in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 15:22
  2. Esofagusatresi
    By hydro92 in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 17:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar