6 månader
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    6 månader

    Hej alla.
    Hoppas ni mår bra!!
    Idag blir min lilla Maja 6 månader, tiden går så fort.
    Hon kan sitta.
    Har snart 5 tänder och älskar att plaska i badbaljan.
    Hon har en favvo...Malte som är hennes gossekanin.
    Hon är min lilla diamant.
    Hur har ni det med era lilla små?
    Mvh Kajsa
  2. 1
    6 månader Hej alla.
    Hoppas ni mår bra!!
    Idag blir min lilla Maja 6 månader, tiden går så fort.
    Hon kan sitta.
    Har snart 5 tänder och älskar att plaska i badbaljan.
    Hon har en favvo...Malte som är hennes gossekanin.
    Hon är min lilla diamant.
    Hur har ni det med era lilla små?
    Mvh Kajsa
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Hej!
    Vad duktig din lilla flicka är! Hur länge höll hennes tänder på att "störa" innan den första kom upp?
    Min son blir 6 månader den 14:e, han kan sitta, fast inte helt perfekt ännu (han glömmer att han sitter och försöker åla sig iväg så ramlar han), han kan kråla baklänges och lite fram, men han försöker komma upp på knäna för fullt för att krypa. Det han älskar mest är att stå och gå, så när han får ta sig fram och stå helt själv i sin gåstol är han så stolt och glad!
    Han gillar också att plaska i vattnet.
    Han har inga tänder men det känns som att det kliar i munnen på honom och har gjort det ett bra tag, så vi väntar på att det när som helst ska dyka upp en liten gadd.
    Han är för det mesta glad men har börjat med att försöka hålla sig vaken trots att han är trött vilket leder till att han är lite grinigare ibland när han inte tillåter sig att sova. Det är lite frustrerande emellanåt, men han sover jätte bra på nätterna så jag ska inte klaga.

    //Felicia och lille Elias
  4. 2
    Hej!
    Vad duktig din lilla flicka är! Hur länge höll hennes tänder på att "störa" innan den första kom upp?
    Min son blir 6 månader den 14:e, han kan sitta, fast inte helt perfekt ännu (han glömmer att han sitter och försöker åla sig iväg så ramlar han), han kan kråla baklänges och lite fram, men han försöker komma upp på knäna för fullt för att krypa. Det han älskar mest är att stå och gå, så när han får ta sig fram och stå helt själv i sin gåstol är han så stolt och glad!
    Han gillar också att plaska i vattnet.
    Han har inga tänder men det känns som att det kliar i munnen på honom och har gjort det ett bra tag, så vi väntar på att det när som helst ska dyka upp en liten gadd.
    Han är för det mesta glad men har börjat med att försöka hålla sig vaken trots att han är trött vilket leder till att han är lite grinigare ibland när han inte tillåter sig att sova. Det är lite frustrerande emellanåt, men han sover jätte bra på nätterna så jag ska inte klaga.

    //Felicia och lille Elias
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Majas tänder kom dagen efter,,hon var kinkig dan innan och sen var dom där!. Hon sitter med som jag sa men inte jättestadigt, vågar ju inte lämna henne hihi. Maja har med sovit otroligt bra hela tiden och det är skönt./ kajsa
  6. 3
    Majas tänder kom dagen efter,,hon var kinkig dan innan och sen var dom där!. Hon sitter med som jag sa men inte jättestadigt, vågar ju inte lämna henne hihi. Maja har med sovit otroligt bra hela tiden och det är skönt./ kajsa

Liknande trådar

  1. oxå var det 6 månader då
    By bebis 2010? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 22:09
  2. 18 månader
    By Karonesse in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 09:43
  3. Ny här med 7 månader son
    By Yobbly in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 14:28
  4. 3 månader sen
    By wobblan in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 09:42
  5. 6 månader...
    By Myggis m A&G in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar