Billig essens till kolsyremaskin?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Billig essens till kolsyremaskin?

    Vi försöker handla ekonomiskt och köper mest lågprismärken, men till kolsyremaskinen så hittar jag inga billiga alternativ! Ica har ett eget alternativ men literpriset är högt, soda streams eget märke är det billigaste (per liter färdig dryck) som jag hittat. Nån som hittat nåt billigare?
  2. 1
    Billig essens till kolsyremaskin? Vi försöker handla ekonomiskt och köper mest lågprismärken, men till kolsyremaskinen så hittar jag inga billiga alternativ! Ica har ett eget alternativ men literpriset är högt, soda streams eget märke är det billigaste (per liter färdig dryck) som jag hittat. Nån som hittat nåt billigare?
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2
    Fun light saft eller pressad citron/lime?
  4. 2
    Fun light saft eller pressad citron/lime?
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Ja, det funkar hyfsat bra med Fun Light men inte fullt lika bra som "riktig" essens.
    Själv dricker jag helst kolsyrat vatten helt utan smak, men på helgerna får barnen dricka läsk. Dock är favoriten cola....Nästan allt annat man köper finns i lågprisvarianter så jag tycker det är lite konstigt att det inte finns lågprisessenser också. På Willys hittar jag faktiskt inte någon enda form av essens...mysko!
  6. 3
    Ja, det funkar hyfsat bra med Fun Light men inte fullt lika bra som "riktig" essens.
    Själv dricker jag helst kolsyrat vatten helt utan smak, men på helgerna får barnen dricka läsk. Dock är favoriten cola....Nästan allt annat man köper finns i lågprisvarianter så jag tycker det är lite konstigt att det inte finns lågprisessenser också. På Willys hittar jag faktiskt inte någon enda form av essens...mysko!
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Vi försöker ochså handla lite billigare.Tidigare köpte vi Icas för 26 kr som ger 4 liter.Men nu har vi börjat med en sort som heter Soda Master (finns flera olika smaker),den kostar 40 kr och ger 8 liter.Min syster som har diabetes har testat med fun light saften och tycker det blir jättebra.Men själv är jag emot alla light sorter när man inte behöver det.
  8. 4
    Vi försöker ochså handla lite billigare.Tidigare köpte vi Icas för 26 kr som ger 4 liter.Men nu har vi börjat med en sort som heter Soda Master (finns flera olika smaker),den kostar 40 kr och ger 8 liter.Min syster som har diabetes har testat med fun light saften och tycker det blir jättebra.Men själv är jag emot alla light sorter när man inte behöver det.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Vanlig saft bli supergott att blanda med kolsyrat vatten

    Tycker det essenser som man blandar själv i inte alls blir gott.
  10. 5
    Vanlig saft bli supergott att blanda med kolsyrat vatten

    Tycker det essenser som man blandar själv i inte alls blir gott.
  11. jagbarajag
    #6
    Eldorado har sån där smak...finns på willys och hemköp (har inte din willys det så fråga om de kan ta hem) "Vår" willys har.
  12. 6
    Eldorado har sån där smak...finns på willys och hemköp (har inte din willys det så fråga om de kan ta hem) "Vår" willys har.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7
    Jag har inte frågat på Willys, bara letat (och inte hittat). Vart hittar man essensen? Vid saften? Läsken?
  14. 7
    Jag har inte frågat på Willys, bara letat (och inte hittat). Vart hittar man essensen? Vid saften? Läsken?
  15. jagbarajag
    #8
    Ja, den står vid saften
  16. 8
    Ja, den står vid saften
  17. Medlem sedan
    Feb 2014
    #9
    Jag har testat att köpa lite olika egna aromer och essenser och blandat egna mixar .. hittade en sida för folk som röker e-ciggs där de har lagt upp massa goda recept. Insåg faktiskt att det var billigare att köpa aromer och essenser från en e-cigg butik än från en vanlig. här köpte jag mina aromer
  18. 9
    Jag har testat att köpa lite olika egna aromer och essenser och blandat egna mixar .. hittade en sida för folk som röker e-ciggs där de har lagt upp massa goda recept. Insåg faktiskt att det var billigare att köpa aromer och essenser från en e-cigg butik än från en vanlig. här köpte jag mina aromer

Liknande trådar

  1. essens?
    By ~Trixie~ in forum Mat & dryck
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2017-09-25, 16:15
  2. Hur mkt essens ska jag ta?
    By ~Trixie~ in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-01, 21:34
  3. Punch essens??
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 12:52
  4. Billig mat till dop??
    By Timba in forum Mat & dryck
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 20:12
  5. Arnika essens....
    By Ann@ in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 23:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar