glup!"ot"(äv aprilbarn)
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    glup!"ot"(äv aprilbarn)

    idag är sista dagen tror jag för att få veta om jag fick jobbet jag var på intervju för i juni månad. fick ju ett mail i början på juli att högom skola och bergsåker skola skulle fortsätta sin rekrytering denna veckan och det tolkar jag som att dom bestämmer sig för vem som ska få börja jobba på dessa skolor i höst. skolorna börjar d 22 augusti så det måste bli klart nu snart.

    så jag antar att om jag inte hör något idag så har någon annan fått jobbet. helt hundra på att inte fått jobb blir jag när jag fått mail om att tjänsterna blivit tillsatta och dom inte ringt och meddelat att jag fått jobb. så man går som på nålar just nu. ggahh!!!

    önska mig lycka till nu!!!
    kram
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    glup!"ot"(äv aprilbarn) idag är sista dagen tror jag för att få veta om jag fick jobbet jag var på intervju för i juni månad. fick ju ett mail i början på juli att högom skola och bergsåker skola skulle fortsätta sin rekrytering denna veckan och det tolkar jag som att dom bestämmer sig för vem som ska få börja jobba på dessa skolor i höst. skolorna börjar d 22 augusti så det måste bli klart nu snart.

    så jag antar att om jag inte hör något idag så har någon annan fått jobbet. helt hundra på att inte fått jobb blir jag när jag fått mail om att tjänsterna blivit tillsatta och dom inte ringt och meddelat att jag fått jobb. så man går som på nålar just nu. ggahh!!!

    önska mig lycka till nu!!!
    kram
  3. Xappoline
    #2
    Hur har det gått?
  4. 2
    Hur har det gått?
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    det har blivit förskjutet så dom har inte anställt någon än vad jag vet. ringde dit och hörde mig för vid ett par tillfällen, senast för en vecka sedan, och då hade dom inte bestämt sig än. så det återstår att se, men jag tror inte att det är min tur nu utan det är ett dagisjobb som väntar i framtiden. men det får framtiden utvisa. får nöja mig med att vara vikarie ett tag till då....
  6. 3
    det har blivit förskjutet så dom har inte anställt någon än vad jag vet. ringde dit och hörde mig för vid ett par tillfällen, senast för en vecka sedan, och då hade dom inte bestämt sig än. så det återstår att se, men jag tror inte att det är min tur nu utan det är ett dagisjobb som väntar i framtiden. men det får framtiden utvisa. får nöja mig med att vara vikarie ett tag till då....
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    uppdatering!!!! rektorn för skolan ringde mig igår och bad att få träffa mig än en gång nästa vecka. vad jag förstod så, kommer inte ihåg exakt vad ha sa, stod det mellan mig och en till så därför behövde dom träffa oss ännu en gång innan dom bestämde sig för vem dom ska anställa. detta är spännande! så snälla håll tummarna!!!
  8. 4
    uppdatering!!!! rektorn för skolan ringde mig igår och bad att få träffa mig än en gång nästa vecka. vad jag förstod så, kommer inte ihåg exakt vad ha sa, stod det mellan mig och en till så därför behövde dom träffa oss ännu en gång innan dom bestämde sig för vem dom ska anställa. detta är spännande! så snälla håll tummarna!!!

Liknande trådar

  1. glup!"ot"
    By eva_n m linnea&elin in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-08-15, 13:30
  2. "verklighet" kontra "nöja sig"
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-03-01, 01:51
  3. Skillnaden mellan "Farväl" och "Hejdå"
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-01, 10:08
  4. Till "Anonym" ang "droppe glass"!
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar