Likör!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Likör!

    Hej tjejer!
    Jag är inloggad här för första gången på år och dar för att se om jag kan hitta Lillmorrans gamla svartvinbärslikörrecept! Tänkte att jag skulle skriva nåt så det inte ser så tomt ut och de tar vårt gamla arkiv för oss

    Gillar ändå det här fina forumet trots att det är skönare att hålla till på fb där det är slutet och man slipper fluktare, men tack aff för att ni förde ihop oss i vår grupp!
  2. 1
    Likör! Hej tjejer!
    Jag är inloggad här för första gången på år och dar för att se om jag kan hitta Lillmorrans gamla svartvinbärslikörrecept! Tänkte att jag skulle skriva nåt så det inte ser så tomt ut och de tar vårt gamla arkiv för oss

    Gillar ändå det här fina forumet trots att det är skönare att hålla till på fb där det är slutet och man slipper fluktare, men tack aff för att ni förde ihop oss i vår grupp!
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Hej!Jag kanske är inne för andra gången iår,och att just du skrev idag,vad lustigt!Håller med att vi ska tacka AFF! :-)
  4. 2
    Hej!Jag kanske är inne för andra gången iår,och att just du skrev idag,vad lustigt!Håller med att vi ska tacka AFF! :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3
    ..och jag tittade in idag för första ggn på mycket länge... Undra om AFF undrar hur det gått för oss? Om vår aktivitet bara dog ut, eller om vi fortfarande existerar...
  6. 3
    ..och jag tittade in idag för första ggn på mycket länge... Undra om AFF undrar hur det gått för oss? Om vår aktivitet bara dog ut, eller om vi fortfarande existerar...
  7. Medlem sedan
    Mar 2007
    #4
    Haha så nostalgiskt att vara här igen. Ja vi får nog räkna med att arkivet över vår vänskap kommer att försvinna någon gång, liksom det mesta som finns på nätet.

    Likören, var det inte bara så här ungefär: mycket sprit, mycket bär och mycket socker ? Jag testade med en kanelstång i också, det blev väldigt gott.
  8. 4
    Haha så nostalgiskt att vara här igen. Ja vi får nog räkna med att arkivet över vår vänskap kommer att försvinna någon gång, liksom det mesta som finns på nätet.

    Likören, var det inte bara så här ungefär: mycket sprit, mycket bär och mycket socker ? Jag testade med en kanelstång i också, det blev väldigt gott.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Haha, försökte *gilla* det här inlägget... Snacka om att vara FB-skadad!
  10. 5
    Haha, försökte *gilla* det här inlägget... Snacka om att vara FB-skadad!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Kikar in för första gången på lääänge..

    Och ja, här händer det inte mycket... men huvudsaken är ju att gruppen lever vidare, även om det sker på annan plats! Håller med om att det känns bättre att hålla till i ett slutet forum!

    Likören har jag noll koll på och nu är svartavinbärssäsongen över för länge sen.....
  12. 6
    Kikar in för första gången på lääänge.. Och ja, här händer det inte mycket... men huvudsaken är ju att gruppen lever vidare, även om det sker på annan plats! Håller med om att det känns bättre att hålla till i ett slutet forum!

    Likören har jag noll koll på och nu är svartavinbärssäsongen över för länge sen.....
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7

    Kikar också in,..

    Samma här, första gången på länge här.. mest för att du skrev detta inlägg (får ett mail när nån gör ett inlägg)
    Det är nog tyvärr FB fel att man inte hinner vara här längre.. :/
    Hoppas allt är bra med alla! /Kram
    Stolt mamma till Ted -07 & Charlie -09
    http://ida-h.blogspot.com/
  14. 7
    Kikar också in,.. Samma här, första gången på länge här.. mest för att du skrev detta inlägg (får ett mail när nån gör ett inlägg)
    Det är nog tyvärr FB fel att man inte hinner vara här längre.. :/
    Hoppas allt är bra med alla! /Kram

Liknande trådar

  1. rädda likör??
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-26, 19:11
  2. Det bidde ett likör-år i år...
    By _annae_ in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-02, 11:59
  3. Hållbarhet på likör?
    By mindottersmor in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 19:33
  4. Gammal likör
    By -Solo- in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 20:46
  5. Choklad med likör
    By Bridz in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 18:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar