shit vad de växer!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    shit vad de växer!

    Elliot väger vid 4 års ålder 18 kg!
    Det är 1 kg mindre än vad jag vägde då jag började skolan som 7½-åring...

    Var jag en liten räka eller?

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  2. 1
    shit vad de växer! Elliot väger vid 4 års ålder 18 kg!
    Det är 1 kg mindre än vad jag vägde då jag började skolan som 7½-åring...

    Var jag en liten räka eller?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Oj då! Ida hon har knappt kommit upp i 14kg...
    Fast hon har alltid varit rätt liten. Men nu verkar det som hon dragit iväg i längd lite, iallafall när jag kollar på hur kläderna sitter. Dags att väga lite kanske. Nu kanske hon kommit över 14kg. Det roliga är att lillebror som är två väger 12kg. Han har snart gått om henne.
  4. 2
    Oj då! Ida hon har knappt kommit upp i 14kg...
    Fast hon har alltid varit rätt liten. Men nu verkar det som hon dragit iväg i längd lite, iallafall när jag kollar på hur kläderna sitter. Dags att väga lite kanske. Nu kanske hon kommit över 14kg. Det roliga är att lillebror som är två väger 12kg. Han har snart gått om henne.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Ja, du var nog en liten räka Jag vägde också 19 kilo när jag började skolan som 7½-åring och jag var nog minst i klassen.

    Men pojkar är ju generellt sett så mycket större och kraftigare, tycker jag. Jämför bilder på min son, som ändå ligger strax under medel för sin ålder, men oj, var rejäl och stadig han var i kroppen i samma ålder!!

    Här har vi också en nätt liten tjej, på knappa 12 kilo och knappt en meter lång. Men jisses vad hon pratar och funderar och resonerar!! Tagit två simmärken har hon också. Doppingen och Krabban Blå. Och mamma är minst lika stolt!
  6. 3
    Ja, du var nog en liten räka Jag vägde också 19 kilo när jag började skolan som 7½-åring och jag var nog minst i klassen.

    Men pojkar är ju generellt sett så mycket större och kraftigare, tycker jag. Jämför bilder på min son, som ändå ligger strax under medel för sin ålder, men oj, var rejäl och stadig han var i kroppen i samma ålder!!

    Här har vi också en nätt liten tjej, på knappa 12 kilo och knappt en meter lång. Men jisses vad hon pratar och funderar och resonerar!! Tagit två simmärken har hon också. Doppingen och Krabban Blå. Och mamma är minst lika stolt!

Liknande trådar

  1. Shit, Shit, Tim missar ännu ett tilfälle
    By samiralva in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 21:14
  2. Shit vad magen växer!
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 10:40
  3. Shit vad magen växer nu
    By annzan in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 09:51
  4. Magen bara växer o växer
    By kristinast in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 10:41
  5. oo shit va han VÄXER!
    By Hwila & Zion:s mamma in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 10:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar