Då får jag tyvärr säga tack och adjö.
_1204 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Då får jag tyvärr säga tack och adjö.

    Sambon fick missfall idag efter bion, gissa om vi kommer anse att det var den sämsta filmen någonsin.

    Känns så konstigt, innan har hon varit jätteglad över att ha varit gravid medan jag mer eller mindre inte bryt mig men nu är det snarare tvärt om, hon är resonlig och tar det än så länge hyfsat bra medan jag är jätteledsen och känner mig helt knäckt.
  2. 1
    Då får jag tyvärr säga tack och adjö. Sambon fick missfall idag efter bion, gissa om vi kommer anse att det var den sämsta filmen någonsin.

    Känns så konstigt, innan har hon varit jätteglad över att ha varit gravid medan jag mer eller mindre inte bryt mig men nu är det snarare tvärt om, hon är resonlig och tar det än så länge hyfsat bra medan jag är jätteledsen och känner mig helt knäckt.
  3. Medlem sedan
    Nov 2009
    #2
    Åh, så tråkigt! Kanske är det så att det är först nu, när det hänt som du kan ta in att ni var gravida. Det är inte så konstigt - det brukar vara väldigt abstrakt för killen i början. Krama varandra och ta tid att sörja. Hoppas att du snart kommer in och berättar att ni väntar barn igen!

    Stora kramar och lycka till!
  4. 2
    Åh, så tråkigt! Kanske är det så att det är först nu, när det hänt som du kan ta in att ni var gravida. Det är inte så konstigt - det brukar vara väldigt abstrakt för killen i början. Krama varandra och ta tid att sörja. Hoppas att du snart kommer in och berättar att ni väntar barn igen!

    Stora kramar och lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Nej...

    Min erfarenhet är att känslorna inför det som finns i magen, tankarna och oron, varierar med tiden. Säkerligen gör det det för partnern också.

    Dessutom tänker jag att man som par har en särskild gemensam dynamik. Om en far illa är det vanligt att den andra blir starkare än den kanske själv trodde att den kunde vara.

    Ta hand om varandra. Ge er tid att känna sorg. Hoppas att ni snart blir gravida igen om det är det ni önskar.

    Stor kram!
  6. 3
    Nej...

    Min erfarenhet är att känslorna inför det som finns i magen, tankarna och oron, varierar med tiden. Säkerligen gör det det för partnern också.

    Dessutom tänker jag att man som par har en särskild gemensam dynamik. Om en far illa är det vanligt att den andra blir starkare än den kanske själv trodde att den kunde vara.

    Ta hand om varandra. Ge er tid att känna sorg. Hoppas att ni snart blir gravida igen om det är det ni önskar.

    Stor kram!
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Det är kanske inget liv kvar i denna gruppen nu när barnen börjar bli stora men nu är vi i veckan 12+2 och hoppas det går bra denna gången.
  8. 4
    Det är kanske inget liv kvar i denna gruppen nu när barnen börjar bli stora men nu är vi i veckan 12+2 och hoppas det går bra denna gången.

Liknande trådar

  1. Tack o adjö?
    By MorM in forum _1211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-04-19, 20:17
  2. Tyvärr ska jag kanske säga, att det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-18, 11:12
  3. Jag glömde säga adjö
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 21:31
  4. Tack och adjö!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:41
  5. När är det dags att säga adjö?
    By farbrorns matte in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 12:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar