Det här behöver göras av samtliga soc!
Omhändertagna barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Det här behöver göras av samtliga soc!

    http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.132...n-ska-granskas



    Detta är vad mitt försök att få till ett upprop och att föräldrar som blivit fel behandlade att gå samman. Men fick bara tjafs om hur många och annat trams som svar.
    Är det inte dags att ta detta på allvar?
    Sluta diskutera hiur måna och vilka varför och hur illa.
    Har barn och familjer farit illa under utredningen och efter utredningen behöver de hjälp att få rätt och stöd terapi mm!
    Att man lägger tid på "enkla" fall och låter barn med större behov och mer komplicerade problem glida förbi utan hjälp.
  2. 1
    Det här behöver göras av samtliga soc! http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.132...n-ska-granskas



    Detta är vad mitt försök att få till ett upprop och att föräldrar som blivit fel behandlade att gå samman. Men fick bara tjafs om hur många och annat trams som svar.
    Är det inte dags att ta detta på allvar?
    Sluta diskutera hiur måna och vilka varför och hur illa.
    Har barn och familjer farit illa under utredningen och efter utredningen behöver de hjälp att få rätt och stöd terapi mm!
    Att man lägger tid på "enkla" fall och låter barn med större behov och mer komplicerade problem glida förbi utan hjälp.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Jag har inte hört något om detta innan, så jag var ärligt intresserad. Tråkigt att mina svar inte dög och att du såg dem som trams. Nu förstår jag varför ingen annan svarade och gav sig in i din diskussion.
    Där förlorade du mig också, mitt intresse svalnade helt klart efter detta inlägg. Tråkigt att höra att jag inte var tillfälligt påläst för att vara med i din diskussion. Att jag frågade fel saker.

    Adjö.
  4. 2
    Jag har inte hört något om detta innan, så jag var ärligt intresserad. Tråkigt att mina svar inte dög och att du såg dem som trams. Nu förstår jag varför ingen annan svarade och gav sig in i din diskussion.
    Där förlorade du mig också, mitt intresse svalnade helt klart efter detta inlägg. Tråkigt att höra att jag inte var tillfälligt påläst för att vara med i din diskussion. Att jag frågade fel saker.

    Adjö.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Ärligt intresserad? ursäkta om jag missförstod dig.
    Men detta svar visar väl just detta att dra i gång en seriös diskunion angående de problem som finns inom socialtjänsten och som man kan läsa om här och i media allt för ofta är väl knappast att inte vara påläst? Det är ju detta som vi diskuterar och försöker hjälpa personer med här?
  6. 3
    Ärligt intresserad? ursäkta om jag missförstod dig.
    Men detta svar visar väl just detta att dra i gång en seriös diskunion angående de problem som finns inom socialtjänsten och som man kan läsa om här och i media allt för ofta är väl knappast att inte vara påläst? Det är ju detta som vi diskuterar och försöker hjälpa personer med här?

Liknande trådar

  1. Här ska göras raggmunk!
    By Knixx in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 15:07
  2. Nu ska det göras
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 07:15
  3. Vad är det som ska göras...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 22:59
  4. Det ska göras ordentligt!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 19:37
  5. Till samtliga
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-04-21, 18:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar