Positivt ÄL test i flera dagar?
_1205 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Positivt ÄL test i flera dagar?

    Jag har fått positivt utslag på min ÄL test 7 dagar i rad!?! Det är jättestarka utslag på teststrecket. Är det någon som varit med om samma? Är det fel på testen? Eller vad kan det betyda?
  2. 1
    Positivt ÄL test i flera dagar? Jag har fått positivt utslag på min ÄL test 7 dagar i rad!?! Det är jättestarka utslag på teststrecket. Är det någon som varit med om samma? Är det fel på testen? Eller vad kan det betyda?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jag har fått positivt utslag på min ÄL test 7 dagar i rad!?! Det är jättestarka utslag på teststrecket. Är det någon som varit med om samma? Är det fel på testen? Eller vad kan det betyda?
    Hej,

    Du kan vara gravid, då ger äl test positivt utslag. Det hände mig nu senast, väntade tvillingar. Ta ett gravtest.

    Lycka till!
  4. 2
    Jag har fått positivt utslag på min ÄL test 7 dagar i rad!?! Det är jättestarka utslag på teststrecket. Är det någon som varit med om samma? Är det fel på testen? Eller vad kan det betyda?
    Hej,

    Du kan vara gravid, då ger äl test positivt utslag. Det hände mig nu senast, väntade tvillingar. Ta ett gravtest.

    Lycka till!
  5. Anonym
    #3
    Hej,

    Du kan vara gravid, då ger äl test positivt utslag. Det hände mig nu senast, väntade tvillingar. Ta ett gravtest.

    Lycka till!
    Åh tror du det. *hoppas hoppas...*

    Men det känns alldeles för tidigt att göra ett grav-test, borde inte vara dags förrän tidigast om en vecka.
  6. 3
    Hej,

    Du kan vara gravid, då ger äl test positivt utslag. Det hände mig nu senast, väntade tvillingar. Ta ett gravtest.

    Lycka till!
    Åh tror du det. *hoppas hoppas...*

    Men det känns alldeles för tidigt att göra ett grav-test, borde inte vara dags förrän tidigast om en vecka.
  7. Anonym
    #4

    JAAAAAAA!!!!!

    Du hade rätt! Jag är gravid!
    JAAAA! Jag är så glad.

    Efter 10 dagar med positivt ägglossningstest så gjorde jag till slut ett gravtest och det var ett mycket tydligt PLUS.
  8. 4
    JAAAAAAA!!!!! Du hade rätt! Jag är gravid!
    JAAAA! Jag är så glad.

    Efter 10 dagar med positivt ägglossningstest så gjorde jag till slut ett gravtest och det var ett mycket tydligt PLUS.
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    Stort grattis!!!!
  10. 5
    Stort grattis!!!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Grattis!!
  12. 6
    Grattis!!
  13. Anonym
    #7
    Svarar på en gammal tråd då jag fick träff på den. Kommer du ihåg ? Hur hade du innan ? Vanlig mens på rätt tid ? Hade du mkt flytningar i samband med alla positiva stickor ? Jag har haft positiva stickor i 6 dagar nu och fattar ingenting...
  14. 7
    Svarar på en gammal tråd då jag fick träff på den. Kommer du ihåg ? Hur hade du innan ? Vanlig mens på rätt tid ? Hade du mkt flytningar i samband med alla positiva stickor ? Jag har haft positiva stickor i 6 dagar nu och fattar ingenting...

Liknande trådar

  1. ÄL test positivt fler dagar
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 07:21
  2. positivt äl-test
    By Mistle in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 20:13
  3. Positivt äl-test i flera dagar???
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 18:02
  4. Positivt test...
    By lille08 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 11:06
  5. Positivt tre dagar nu??
    By bruseback in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar