Heeej alla!
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Heeej alla!

    Jag följde vänta barn gruppen december. Sen våran lilla prinsessa kom ut så har jag hållt mig borta. men jag lovar att tankarna har varit hos er. Hoppas kunna vara här nu! HOppas ni alla mår bra och alla era stora och små barn.

    Uppdatering av oss. Jag är endast 38 år och har tre barn flicka -98, flicka -01 och sista underverket Sandra 23 december 2010.

    Sandra har för en vecka sedan kommit på att hon kan hasa sig framåt och annat. Hon har också kommit på att hon kan bli sur på sin mamma de få gånger som Jag är borta :-).

    Kram till er alla
  2. 1
    Heeej alla! Jag följde vänta barn gruppen december. Sen våran lilla prinsessa kom ut så har jag hållt mig borta. men jag lovar att tankarna har varit hos er. Hoppas kunna vara här nu! HOppas ni alla mår bra och alla era stora och små barn.

    Uppdatering av oss. Jag är endast 38 år och har tre barn flicka -98, flicka -01 och sista underverket Sandra 23 december 2010.

    Sandra har för en vecka sedan kommit på att hon kan hasa sig framåt och annat. Hon har också kommit på att hon kan bli sur på sin mamma de få gånger som Jag är borta :-).

    Kram till er alla
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Skoj att se dig här igen!
    Ja visst är det charmigt det där de kan hitta på nu. Tilde är så glad så glad med folk men _ser_ hon mig så då berättar hon gärna hur synd det är om henne.. hehe
  4. 2
    Skoj att se dig här igen!
    Ja visst är det charmigt det där de kan hitta på nu. Tilde är så glad så glad med folk men _ser_ hon mig så då berättar hon gärna hur synd det är om henne.. hehe

Liknande trådar

  1. Heeej alla
    By Helena31 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 08:46
  2. Heeej alla,
    By ullen in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 11:32
  3. Heeej Alla!
    By Gullan m 3 ungar in forum _0307 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 08:25
  4. heeej alla
    By mamma med ms in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 12:57
  5. Heeej på er alla goda och glada :o)
    By Jaana med pojkarna in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 16:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar