Byta bilbarnstol
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Byta bilbarnstol

    Jag tänkte höra med er om ni tagit er in i bilstolsdjungeln ännu? Jag har börjat kika på vad vi ska köpa för bilstol till Tilja här näst men det är verkligen en djungel!! Nu funderar jag på om vi ska köpa en Britax Two-Way Plus II här från AFF´s webbshop till ett bra pris! Tar därför gärna emot kommentarer om denna stol eller tips om andra!!

    Tack!!
    /Anna
  2. 1
    Byta bilbarnstol Jag tänkte höra med er om ni tagit er in i bilstolsdjungeln ännu? Jag har börjat kika på vad vi ska köpa för bilstol till Tilja här näst men det är verkligen en djungel!! Nu funderar jag på om vi ska köpa en Britax Two-Way Plus II här från AFF´s webbshop till ett bra pris! Tar därför gärna emot kommentarer om denna stol eller tips om andra!!

    Tack!!
    /Anna
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Vi har beställt Britax Two-Way Plus II, Olivia.
  4. 2
    Vi har beställt Britax Two-Way Plus II, Olivia.
  5. Bebis i feb..
    #3
    Vi bytte till britax-hi way-harry i juli. Fick jättebra tips o hjälp med montering från butiken så vi slog till redan då. Jag orkade ändå inte bära sonen i babyskyddet längre. Vårt problem är att vi har två bakåtvända stolar i baksätet o det var inte helt lätt att få till det men nu så funkar det mycket bra.
  6. 3
    Vi bytte till britax-hi way-harry i juli. Fick jättebra tips o hjälp med montering från butiken så vi slog till redan då. Jag orkade ändå inte bära sonen i babyskyddet längre. Vårt problem är att vi har två bakåtvända stolar i baksätet o det var inte helt lätt att få till det men nu så funkar det mycket bra.

Liknande trådar

  1. Byta bilbarnstol
    By 13 februari in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-08-31, 09:30
  2. byta bilbarnstol snart...
    By __mia__ in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 07:34
  3. Byta bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 22:51
  4. Byta ut bilbarnstol vid krock?
    By Fundersam in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 18:54
  5. När byta bilbarnstol
    By io in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-23, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar