Stockholmsträff!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Stockholmsträff!

    Hej allihop! Ligger alla i startgroparna för att fira våra blivande femåringar?? Känns det inte som att det vore läge att försöka ses så att vi kan fira dem allihop tillsammans?

    Gunilla och jag tänkte försöka lura med er till det nya leklandet i InfraCity (Upplands Väsby). Där kan vi fika och barnen kan leka och småsyskon kan hänga på (stora syskon går kanske i skolan men om inte så är det ju kul även för dem) Se www.lekobusstockholm.se

    Datum: tisdag 27 september, klockslag: Tja... är 13-16 eller 14-17 bäst?

    Jag lägger ut detta även i vår FaceBook-grupp eftersom jag tror att chansen att nå er är större där, ge ifrån er ett livstecken när ni sett detta så vi vet vilka vi behöver jaga lite extra!

    ALLA ÄR VÄLKOMNA - kanske läge att lägga in ett besök i Stockholm om man råkar bo någon annan stans?!
    Vi har inte ärvt jorden från våra föräldrar – vi lånar den av våra barn.
  2. 1
    Stockholmsträff! Hej allihop! Ligger alla i startgroparna för att fira våra blivande femåringar?? Känns det inte som att det vore läge att försöka ses så att vi kan fira dem allihop tillsammans?

    Gunilla och jag tänkte försöka lura med er till det nya leklandet i InfraCity (Upplands Väsby). Där kan vi fika och barnen kan leka och småsyskon kan hänga på (stora syskon går kanske i skolan men om inte så är det ju kul även för dem) Se www.lekobusstockholm.se

    Datum: tisdag 27 september, klockslag: Tja... är 13-16 eller 14-17 bäst?

    Jag lägger ut detta även i vår FaceBook-grupp eftersom jag tror att chansen att nå er är större där, ge ifrån er ett livstecken när ni sett detta så vi vet vilka vi behöver jaga lite extra!

    ALLA ÄR VÄLKOMNA - kanske läge att lägga in ett besök i Stockholm om man råkar bo någon annan stans?!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Som det ser ut nu blir vi fyra! :-)
  4. 2
    Som det ser ut nu blir vi fyra! :-)

Liknande trådar

  1. Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 22:07
  2. Ny Stockholmsträff?
    By MymlanI in forum Hitta nya vänner
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-21, 15:43
  3. Stockholmsträff!
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 07:26
  4. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 08:01
  5. Stockholmsträff
    By Liten i världen in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 12:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar