Törstig jämnt
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2002
    #1

    Törstig jämnt

    Jag dricker o dricker o dricker.. men inte släcks min törst :/ Fast det konstiga är att jag springer inte mer på toaletten..
    så kroppen verkar ju behöva vattnet.. Men det e skitjobbigt att alltid vara torr i munnen..
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  2. 1
    Törstig jämnt Jag dricker o dricker o dricker.. men inte släcks min törst :/ Fast det konstiga är att jag springer inte mer på toaletten..
    så kroppen verkar ju behöva vattnet.. Men det e skitjobbigt att alltid vara torr i munnen..
  3. Liz*
    #2
    Svettas du?
  4. 2
    Svettas du?
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Nä det tycker jag ikke.. Svettas inte mycket när jag tränar heller..
  6. 3
    Nä det tycker jag ikke.. Svettas inte mycket när jag tränar heller..
  7. Liz*
    #4
    Om det är törst så blir du en kamel om du inte kissar ut det, annars kanske det bara handlar om torr mun och inte törst egentligen?
  8. 4
    Om det är törst så blir du en kamel om du inte kissar ut det, annars kanske det bara handlar om torr mun och inte törst egentligen?
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Haha ja kamel vill jag ju ikke bli Hm ja det kanske ikke är törst, får köpa såna här sugtabletter mot muntorrhet kanske då.
  10. 5
    Haha ja kamel vill jag ju ikke bli Hm ja det kanske ikke är törst, får köpa såna här sugtabletter mot muntorrhet kanske då.
  11. Liz*
    #6
    Vanlig orsak till muntorrhet är någon medicin man tar, har du torr mun i kombination med torra ögon kan man fundera på sjögrens syndrom.
  12. 6
    Vanlig orsak till muntorrhet är någon medicin man tar, har du torr mun i kombination med torra ögon kan man fundera på sjögrens syndrom.
  13. monka
    #7
    Äter du någon ny medicin? Det finns såna som kan ge dessa besvär. Annars tycker jag att du ska kontakta vårdcentralen på måndag, tidigare om du får andra symtom under helgen.
  14. 7
    Äter du någon ny medicin? Det finns såna som kan ge dessa besvär. Annars tycker jag att du ska kontakta vårdcentralen på måndag, tidigare om du får andra symtom under helgen.
  15. Medlem sedan
    Jun 2002
    #8
    Nej ingen ny medicin, och inga andra symptom som jag märker. Det enda jag gjort annorlunda nu kom jag på är att i ett par veckors tid har haft mat/tränings dagbok som jag skriver upp allt. Har minskat något med mitt matintag.
  16. 8
    Nej ingen ny medicin, och inga andra symptom som jag märker. Det enda jag gjort annorlunda nu kom jag på är att i ett par veckors tid har haft mat/tränings dagbok som jag skriver upp allt. Har minskat något med mitt matintag.
  17. Medlem sedan
    Jun 2002
    #9
    Inga torra ögon vad jag märkt. Och ingen ny medicin..
  18. 9
    Inga torra ögon vad jag märkt. Och ingen ny medicin..
  19. monka
    #10
    Det låter lite konstigt. Ändrade matvanor så brukar väl inte direkt ge ökad törst... Om det inte är bättre till måndag skulle jag ringa VC om jag var du.
  20. 10
    Det låter lite konstigt. Ändrade matvanor så brukar väl inte direkt ge ökad törst... Om det inte är bättre till måndag skulle jag ringa VC om jag var du.
  21. Medlem sedan
    Jun 2002
    #11
    Okidoki, tack för svar.
  22. 11
    Okidoki, tack för svar.
  23. Medlem sedan
    Apr 2001
    #12
    Men går du upp i vikt då?
    I much prefer whining to counting my blessings!
  24. 12
    Men går du upp i vikt då?

Liknande trådar

  1. Det här med att fylla jämnt
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 20:20
  2. Fyller jämnt....
    By Therese med fyra! in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 17:56
  3. när ngn fyller jämnt
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 15:43
  4. Kissnödig jämnt?
    By Emmm in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 22:26
  5. Jämnt fördelat!
    By Lillan bf 27/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar