Mammor i Alingsås
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Mammor i Alingsås

    Hej fick en dotter nu i maj och nu känner vi oss lite ensamma och vi skulle vilja träffa andra mammor och barn.
  2. 1
    Mammor i Alingsås Hej fick en dotter nu i maj och nu känner vi oss lite ensamma och vi skulle vilja träffa andra mammor och barn.
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    hejsan! har också en liten familj här som känner sig lite ensamma har en son född mars 2010 och en dotter född december 2011 och vi bor i vårgårda om du fortfarande vill träffa andra
  4. 2
    hejsan! har också en liten familj här som känner sig lite ensamma har en son född mars 2010 och en dotter född december 2011 och vi bor i vårgårda om du fortfarande vill träffa andra
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Halloj!
    har en son född januari 2011 och väntar bebis nr 2 nu i juni. jag heter fia och är 21 år.
    vi bor i tollered
  6. 3
    Halloj!
    har en son född januari 2011 och väntar bebis nr 2 nu i juni. jag heter fia och är 21 år.
    vi bor i tollered
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    hejsan! har också en liten familj här som känner sig lite ensamma har en son född mars 2010 och en dotter född december 2011 och vi bor i vårgårda om du fortfarande vill träffa andra
    Hej! Jo vi är fortfarande intresserade att träffa andra. Vad brukar ni göra om dagarna?
  8. 4
    hejsan! har också en liten familj här som känner sig lite ensamma har en son född mars 2010 och en dotter född december 2011 och vi bor i vårgårda om du fortfarande vill träffa andra
    Hej! Jo vi är fortfarande intresserade att träffa andra. Vad brukar ni göra om dagarna?
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Hej! Okej. Vad roligt. Vad gör ni på dagarna?
  10. 5
    Hej! Okej. Vad roligt. Vad gör ni på dagarna?
  11. Medlem sedan
    Nov 2011
    #6
    Jag leker allt vad jag kan med småungarna å gubben jobbar! vad gör ni om dagarna då?
  12. 6
    Jag leker allt vad jag kan med småungarna å gubben jobbar! vad gör ni om dagarna då?
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #7
    Vi leker och myser underdagarna och i bland går vi till öppna förskolan. Vi går även promenader. Pappan jobbar på dagarna.
  14. 7
    Vi leker och myser underdagarna och i bland går vi till öppna förskolan. Vi går även promenader. Pappan jobbar på dagarna.

Liknande trådar

  1. Alingsås, Alingsås, Alingsås!!!!!
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-09-04, 20:10
  2. Alingsås mammor
    By saju in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 10:34
  3. Alingsås
    By Solfridh in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-20, 20:53
  4. gbg/alingsås?
    By mimmi86 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 13:16
  5. Alingsås
    By yab in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 09:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar