Ska ni/Har haft 11-årskalas?
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Ska ni/Har haft 11-årskalas?

    Och vill/ville de ha kalas?

    Theo vill... men jag tror att det är för att få många paket Grejen är den att jag kan inte ens minnas att han har varit bjuden på något kalas till någon av killarna i klassen... Lite sorgligt. Och då verkar han ändå ha kompisar, så det är inte det.. Eller?
  2. 1
    Ska ni/Har haft 11-årskalas? Och vill/ville de ha kalas?

    Theo vill... men jag tror att det är för att få många paket Grejen är den att jag kan inte ens minnas att han har varit bjuden på något kalas till någon av killarna i klassen... Lite sorgligt. Och då verkar han ändå ha kompisar, så det är inte det.. Eller?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Nej det var ett par år sedan hon slutade vilja ha kalas med kompisar när hon fyller år.
  4. 2
    Nej det var ett par år sedan hon slutade vilja ha kalas med kompisar när hon fyller år.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Här blev det bio och burgare med några kompisar. Mycket uppskattat.
    Men rätt många i klassen ordnar discon för hela klassen fortfarande.
  6. 3
    Här blev det bio och burgare med några kompisar. Mycket uppskattat.
    Men rätt många i klassen ordnar discon för hela klassen fortfarande.
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Min dotter hade kalas när hon fyllde elva. Kompisarna var här och hade maskerad och skattjakt. Storasyster böjde kalas i den åldern men bjöd in de närmsta till middag och filmkväll och det gör hon fortfarande.
  8. 4
    Min dotter hade kalas när hon fyllde elva. Kompisarna var här och hade maskerad och skattjakt. Storasyster böjde kalas i den åldern men bjöd in de närmsta till middag och filmkväll och det gör hon fortfarande.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    taco- och filmkväll för 3 tjejkompisar (den fjärde bjudna kunde inte komma) därefter övernattning med fnitter till långt in på natten. Inget speciellt "kalas" med andra ord men lite tjejkvällmys
  10. 5
    taco- och filmkväll för 3 tjejkompisar (den fjärde bjudna kunde inte komma) därefter övernattning med fnitter till långt in på natten. Inget speciellt "kalas" med andra ord men lite tjejkvällmys
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6
    Jadå, här har "alla" fortfarande kalas, olika varianter. Disco, flmkväll, middag, pyamasparty, sovaöver party osv. L hade discokväll med några kompsar. Åt mat och fika.
  12. 6
    Jadå, här har "alla" fortfarande kalas, olika varianter. Disco, flmkväll, middag, pyamasparty, sovaöver party osv. L hade discokväll med några kompsar. Åt mat och fika.
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #7
    Nej,inte kalas här längre.När Benjamin fyllde 11 så hade han "fest" för några killkompisar.De såg på film,spelade Wii och åt hamburgare och snacks:-)
  14. 7
    Nej,inte kalas här längre.När Benjamin fyllde 11 så hade han "fest" för några killkompisar.De såg på film,spelade Wii och åt hamburgare och snacks:-)

Liknande trådar

  1. Haft 6-årskalas
    By Mia m Iza& Klara in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-03, 21:17
  2. Har haft en haft en riktig myshelg
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-24, 17:56
  3. 4 årskalas i maj
    By NillaN M99L03 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 13:00
  4. 45 årskalas...
    By tottis in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 16:47
  5. 3-årskalas
    By AnnaH m Agnes & Anton in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-19, 09:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar