Bilbarnstol
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Bilbarnstol

    Hej, hoppas ni alla har det bra

    Jag har bara en liten fråga, vi ska köpa ny bilbarnstol & undrar lite vad ni har, för & nakdelar med just den stolen.

    Kram på er!

    //Frida
    // F m. stor prinsessa, mellan prins & liten sessa.

    "När man inte vet var man ska, varför skynda?
    man vet ju ändå inte när man kommer fram".../ Nalle Puh
  2. 1
    Bilbarnstol Hej, hoppas ni alla har det bra

    Jag har bara en liten fråga, vi ska köpa ny bilbarnstol & undrar lite vad ni har, för & nakdelar med just den stolen.

    Kram på er!

    //Frida
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Vi har en Brio zento i min bil och en Britax two-way i sambons bil. Jag tycker helt klart bäst om Brion, men det beror väl mest på att när jag hade Britaxen i min bil så satt den väldigt ostabilt. Jag tycker bättre om Brions design också, men det är väl en smaksak.
    Det viktigaste är väl att prova vilken stol som passar bäst just i er bil. Det är inte lätt med alla märken som finns att välja på nuförtiden.
    Har förresten även valt Brios bätesstol till sonen ( i båda bilarna) och är nöjd med den också.
  4. 2
    Vi har en Brio zento i min bil och en Britax two-way i sambons bil. Jag tycker helt klart bäst om Brion, men det beror väl mest på att när jag hade Britaxen i min bil så satt den väldigt ostabilt. Jag tycker bättre om Brions design också, men det är väl en smaksak.
    Det viktigaste är väl att prova vilken stol som passar bäst just i er bil. Det är inte lätt med alla märken som finns att välja på nuförtiden.
    Har förresten även valt Brios bätesstol till sonen ( i båda bilarna) och är nöjd med den också.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    svarar som föregående vi har brio Zento i ena bilen och Britax Two way i den andra men gillar båda tycker att britax är lite bredare och rymligare när tex vinteroverallen är på. men brion är stadigare
  6. 3
    svarar som föregående vi har brio Zento i ena bilen och Britax Two way i den andra men gillar båda tycker att britax är lite bredare och rymligare när tex vinteroverallen är på. men brion är stadigare

Liknande trådar

  1. Bilbarnstol?
    By Tess&Adrian in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 20:23
  2. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 22:34
  3. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 17:28
  4. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 17:28
  5. Bilbarnstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 17:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar