Huddinge eller närområde?
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Huddinge eller närområde?

    Hej! Jag och min son Ludvig, född 25 januari 2011 vill hitta nya kompisar att leka med! Vi bor i Huddinge tillsammans med sambo/pappa och vår hund
    Har inte så många kompisar och bekanta här i Huddinge då jag inte är uppväxt här, så det skulle vara jätteroligt att lära känna nya trevliga mammor!

    Någon som har lust att träffas och leka lite?
  2. 1
    Huddinge eller närområde? Hej! Jag och min son Ludvig, född 25 januari 2011 vill hitta nya kompisar att leka med! Vi bor i Huddinge tillsammans med sambo/pappa och vår hund
    Har inte så många kompisar och bekanta här i Huddinge då jag inte är uppväxt här, så det skulle vara jätteroligt att lära känna nya trevliga mammor!

    Någon som har lust att träffas och leka lite?
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Hej! Vi bor en bit från Huddinge, vi bor i gröndal, jätte nära Liljeholmen. Såg att du inte fått så mycket napp hos andra Huddinge-bor än så länge, men jag har en son som är född 14/2, vi skulle kunna mötas upp någon gång! Skärholmen är väl en central punkt mellan Liljeholmen och Huddinge (beroende på vart i Huddinge ni bor)?
  4. 2
    Hej! Vi bor en bit från Huddinge, vi bor i gröndal, jätte nära Liljeholmen. Såg att du inte fått så mycket napp hos andra Huddinge-bor än så länge, men jag har en son som är född 14/2, vi skulle kunna mötas upp någon gång! Skärholmen är väl en central punkt mellan Liljeholmen och Huddinge (beroende på vart i Huddinge ni bor)?

Liknande trådar

  1. Mammor i Årsta eller närområde??!!
    By Sharpy in forum Hitta nya vänner
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-23, 13:55
  2. Huddinge eller närområde?
    By Maddeluttan in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 07:11
  3. Huddinge eller närområde?
    By Maddeluttan in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-11, 13:41
  4. Huddinge eller Danderyd??
    By Maiden in forum Förlossning
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 10:27
  5. Huddinge eller Sös för Skrutten?
    By Jejje å Olivia in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar