Spånga?
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Spånga?

    Finns det promenadsugna mammor i Spånga med omnejd? Jag och Filip, 3 månader, går gärna ut och går.

    Maria
  2. 1
    Spånga? Finns det promenadsugna mammor i Spånga med omnejd? Jag och Filip, 3 månader, går gärna ut och går.

    Maria
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Hej,
    vi är ett helt gäng i junigruppen som ses lite då och då. Nästa träff är i morgon onsdag den 14 sep kl 10 på parkeringen vid hagaparken. Du är hjärtligt välkommen om du vill!
  4. 2
    Hej,
    vi är ett helt gäng i junigruppen som ses lite då och då. Nästa träff är i morgon onsdag den 14 sep kl 10 på parkeringen vid hagaparken. Du är hjärtligt välkommen om du vill!
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Det låter jättetrevligt! Vad gulligt. Dessvärre har jag återbesökstid på MVC vid den tiden imorgon. Jag hänger gärna med nästa gång om erbjudandet står kvar.
  6. 3
    Det låter jättetrevligt! Vad gulligt. Dessvärre har jag återbesökstid på MVC vid den tiden imorgon. Jag hänger gärna med nästa gång om erbjudandet står kvar.
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Hej. Jag har en kille på 3 m. Jag bor i råcksta. Jag känner inte så många som har barn och är lediga på dagarna. Skulle vara kul att ha någon att ta promenader med.
  8. 4
    Hej. Jag har en kille på 3 m. Jag bor i råcksta. Jag känner inte så många som har barn och är lediga på dagarna. Skulle vara kul att ha någon att ta promenader med.
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Marie-louise heter jag och min son heter Elias
  10. 5
    Marie-louise heter jag och min son heter Elias
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    Vad roligt! Jag bor ett stenkast från Vällingby i Solhem. Mailadress: [email protected]

    (Var uppe i V-by idag och struttade lite)
  12. 6
    Vad roligt! Jag bor ett stenkast från Vällingby i Solhem. Mailadress: [email protected]

    (Var uppe i V-by idag och struttade lite)

Liknande trådar

  1. Bo i Spånga?
    By bebe_09 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 06:24
  2. Spånga -Solhem
    By Ulrika med 2+1 in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 19:50
  3. Sundby, Spånga??
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 21:53
  4. spånga?
    By Lm03:a och 06:a in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 19:29
  5. Spånga
    By N C in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar