19 år gravid sundsvall
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    19 år gravid sundsvall

    Finns de fler i sundsvall ute på denna sida, skulle vara kul att kanske träffas och fika eller något. Jag väntar nu mitt andra barn som är bf i december. Mitt andra barn är nu 2 år och går på dagis
  2. 1
    19 år gravid sundsvall Finns de fler i sundsvall ute på denna sida, skulle vara kul att kanske träffas och fika eller något. Jag väntar nu mitt andra barn som är bf i december. Mitt andra barn är nu 2 år och går på dagis
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Hej! Jag är 20 år och bor i Sundsvall och väntar mitt första barn i maj. En bit kvar i och för sig.
  4. 2
    Hej! Jag är 20 år och bor i Sundsvall och väntar mitt första barn i maj. En bit kvar i och för sig.
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    alltid roligt med svar ändå Vilken vecka är du i nu då? hur ser din vardaag ut just nu. jobbar du eller?
  6. 3
    alltid roligt med svar ändå Vilken vecka är du i nu då? hur ser din vardaag ut just nu. jobbar du eller?
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Jag är i vecka 8, några veckor kvar att vänta på. Haha. Jag pluggar just nu på Miun, det andra året av ett 3-årigt program så kommer få ta en paus i det under nästa år. Vad gör du för något?
  8. 4
    Jag är i vecka 8, några veckor kvar att vänta på. Haha. Jag pluggar just nu på Miun, det andra året av ett 3-årigt program så kommer få ta en paus i det under nästa år. Vad gör du för något?
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    jag studerar 3dje året på gymnasiet inom hotell och restaurang.
  10. 5
    jag studerar 3dje året på gymnasiet inom hotell och restaurang.
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Hej!

    18 år och går in i vecka 12 imorgon. Bor en bit utanför sundsvall
  12. 6
    Hej!

    18 år och går in i vecka 12 imorgon. Bor en bit utanför sundsvall
  13. Medlem sedan
    Mar 2010
    #7
    kul att de kommer mera svar synd att du va så tidigt igången bara.. jag har ju bara 8v kvar nu Längtar så otroligt.
  14. 7
    kul att de kommer mera svar synd att du va så tidigt igången bara.. jag har ju bara 8v kvar nu Längtar så otroligt.
  15. Medlem sedan
    Oct 2011
    #8
    Ja Jag längtar jag också
    hur har det gått för dig då? Jag kan inte hålla mig, hittar massa fina billiga kläder på tradera Man ska väl kanske passa på medans man har råd
  16. 8
    Ja Jag längtar jag också
    hur har det gått för dig då? Jag kan inte hålla mig, hittar massa fina billiga kläder på tradera Man ska väl kanske passa på medans man har råd
  17. Medlem sedan
    Mar 2010
    #9
    det har gått bra, har legat på jätte låg blodtryck bara. har fått varit mkt vilande och så men det går upp och ner så oftast är jag ju pigg och orkar vara vaken en hel dag.
    annars kan man väl inte säga att det varit något speciellt.
  18. 9
    det har gått bra, har legat på jätte låg blodtryck bara. har fått varit mkt vilande och så men det går upp och ner så oftast är jag ju pigg och orkar vara vaken en hel dag.
    annars kan man väl inte säga att det varit något speciellt.
  19. Medlem sedan
    Oct 2011
    #10
    Kul att det gått så bra för dig Det är ju tyvärr inte alla som får en lättsam graviditet :/
  20. 10
    Kul att det gått så bra för dig Det är ju tyvärr inte alla som får en lättsam graviditet :/
  21. Medlem sedan
    Mar 2010
    #11
    nej så är det ju. Vi upptäckte nu i v35 att bebisen är mindre än vad den normalt är. De upptäcktes efter dem stoppat mina värkar två gånger och gjorde ett ultraljud för att se att allt va bra. Går nu på kontroller varje vecka, vilket är lite små jobbigt. Får inte ehller lyfta eller bära något tungt alls, vilket betyder att jag inte får bära min son... vilket är jätte jobbigt för han är så mammig och vill gärna bli buren.
  22. 11
    nej så är det ju. Vi upptäckte nu i v35 att bebisen är mindre än vad den normalt är. De upptäcktes efter dem stoppat mina värkar två gånger och gjorde ett ultraljud för att se att allt va bra. Går nu på kontroller varje vecka, vilket är lite små jobbigt. Får inte ehller lyfta eller bära något tungt alls, vilket betyder att jag inte får bära min son... vilket är jätte jobbigt för han är så mammig och vill gärna bli buren.
  23. Medlem sedan
    Jan 2012
    #12
    Hej!
    Jag är 19 år och bor också i sundsvall väntar mitt första barn i April!
  24. 12
    Hej!
    Jag är 19 år och bor också i sundsvall väntar mitt första barn i April!
  25. Medlem sedan
    Jan 2012
    #13
    Hej! Jag är 20 år och bor i Sundsvall och väntar mitt första barn i maj. En bit kvar i och för sig.
    Hej! Jag är 19 år och bor också i Sundsvall jag väntar mitt första barn i april!
  26. 13
    Hej! Jag är 20 år och bor i Sundsvall och väntar mitt första barn i maj. En bit kvar i och för sig.
    Hej! Jag är 19 år och bor också i Sundsvall jag väntar mitt första barn i april!
  27. Medlem sedan
    Oct 2011
    #14
    Hej! KUL! Då är vi några sundsvallmammor som ska ha till våren när har du bf? jag har 4e maj
  28. 14
    Hej! KUL! Då är vi några sundsvallmammor som ska ha till våren när har du bf? jag har 4e maj
  29. Medlem sedan
    Jan 2012
    #15
    Hej! KUL! Då är vi några sundsvallmammor som ska ha till våren när har du bf? jag har 4e maj
    Ja! Jag har bf 17e april
  30. 15
    Hej! KUL! Då är vi några sundsvallmammor som ska ha till våren när har du bf? jag har 4e maj
    Ja! Jag har bf 17e april
  31. Medlem sedan
    Oct 2011
    #16
    ah, Det är ju inte så långt emellan
    hur har det varit för dig hittills då?
  32. 16
    ah, Det är ju inte så långt emellan
    hur har det varit för dig hittills då?
  33. Medlem sedan
    Jan 2012
    #17
    Nej verkligen inte, sen behöver ju datumen inte stämma så det kan ju bli ännu närmre..
    Dom första 2-3 månaderna mådde jag jätte illa.. kräktes hela dagarna, fick tillslut börja ta postafen för att kunna gå utanför dörren.. har slutat med dom ganska nyligen, och det funkar bra nu.. så just nu mår jag riktigt bra, känner av lillens sparkar och bök dock har jag lite halsbränna när jag ska sova..

    för dig då?
  34. 17
    Nej verkligen inte, sen behöver ju datumen inte stämma så det kan ju bli ännu närmre..
    Dom första 2-3 månaderna mådde jag jätte illa.. kräktes hela dagarna, fick tillslut börja ta postafen för att kunna gå utanför dörren.. har slutat med dom ganska nyligen, och det funkar bra nu.. så just nu mår jag riktigt bra, känner av lillens sparkar och bök dock har jag lite halsbränna när jag ska sova..

    för dig då?
  35. Medlem sedan
    Oct 2011
    #18
    Nej visst är det så Vi kan ha vilka datum som helst, det är ändå bebisen som bestämmer när hen ska komma ut Tycker jag ändå är ganska roligt, det går lixom inte att planera precis hur mycket man än vill

    Jag mådde också ganska så illa, hade väl två veckor som jag levde på nyponsoppa. Men det värsta har varit att jag helt plötsligt blev väldigt åksjuk, kunde knappt köra bil själv då det var som värst. har blivit mycket bättre nu men det är inte lönt att sätta sig i bilen om jag är hungrig.
    Känner av en del bök jag också nu, men det är inte så mycket. Har moderkakan i framvägg så den dämpar nog ner en hel del skulle jag tro.

    Har också lite problem med halsbränna när jag sover, vaknar av det men det brukar gå över om jag vänder på mig. Annars får jag ta en tablett.
  36. 18
    Nej visst är det så Vi kan ha vilka datum som helst, det är ändå bebisen som bestämmer när hen ska komma ut Tycker jag ändå är ganska roligt, det går lixom inte att planera precis hur mycket man än vill

    Jag mådde också ganska så illa, hade väl två veckor som jag levde på nyponsoppa. Men det värsta har varit att jag helt plötsligt blev väldigt åksjuk, kunde knappt köra bil själv då det var som värst. har blivit mycket bättre nu men det är inte lönt att sätta sig i bilen om jag är hungrig.
    Känner av en del bök jag också nu, men det är inte så mycket. Har moderkakan i framvägg så den dämpar nog ner en hel del skulle jag tro.

    Har också lite problem med halsbränna när jag sover, vaknar av det men det brukar gå över om jag vänder på mig. Annars får jag ta en tablett.
  37. Medlem sedan
    Nov 2011
    #19
    Hej mammisar! Jag är 20 år och väntar också barn i Sundsvall. Har BF 4 maj, jag med. Så roligt!
  38. 19
    Hej mammisar! Jag är 20 år och väntar också barn i Sundsvall. Har BF 4 maj, jag med. Så roligt!
  39. Medlem sedan
    Oct 2011
    #20
    Åh vad kul Då är ju vi gångna lika långt! hur är det för dig då?
  40. 20
    Åh vad kul Då är ju vi gångna lika långt! hur är det för dig då?
Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. Gravid i Sundsvall!
    By sara* in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 14:04
  2. Vad gör man i Sundsvall?
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 15:24
  3. WS-rea på POP i Sundsvall?
    By Lindys in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 21:37
  4. sundsvall...
    By BF 29/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 21:56
  5. Sundsvall
    By Lena med Nadja-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 22:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar