Stödstrumpor
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Stödstrumpor

    Jahaja, sitter här med mina "snygga" stödstrumpor, haft på prov sen i måndags, vet faktiskt inte om jag tycker dom funkar än. Har så fruktansvärt ont i fötterna när jag vaknar på morgonen! Igår på jobbet kanske det var lite bättre, men det var nog för att chansen fanns att sätta sig några gånger. Ja, vi provar så får vi se

    Fick en lite kick imorse när jag inte kunde somna om, det blir en svårslagen födelsedagspresent!
    Nu är jag ledig några dagar och det ska bli så skönt! Hoppas alla har en bra dag!
  2. 1
    Stödstrumpor Jahaja, sitter här med mina "snygga" stödstrumpor, haft på prov sen i måndags, vet faktiskt inte om jag tycker dom funkar än. Har så fruktansvärt ont i fötterna när jag vaknar på morgonen! Igår på jobbet kanske det var lite bättre, men det var nog för att chansen fanns att sätta sig några gånger. Ja, vi provar så får vi se

    Fick en lite kick imorse när jag inte kunde somna om, det blir en svårslagen födelsedagspresent!
    Nu är jag ledig några dagar och det ska bli så skönt! Hoppas alla har en bra dag!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Hej.

    Jag använder stödstrumpor varje dag på jobbet även innan jag vart gravid. Står och går hela dagarna, sitter bara ca 45 min om dagen då jag har rast. För mig har dom funkat super. Känner mäst av det om det har gått en dag då jag inte har haft dem på mig då är jag betydligt mer svullen och trött i benen än annars.
    Har början till åderbrock på båda benen och vill hälst minska utvecklingen på dem så gott som möjligt.
    Så fortsätt använd dem du... det skadar ju inte

    Grattis och hoppas att du får en toppen födelsedag.
  4. 2
    Hej.

    Jag använder stödstrumpor varje dag på jobbet även innan jag vart gravid. Står och går hela dagarna, sitter bara ca 45 min om dagen då jag har rast. För mig har dom funkat super. Känner mäst av det om det har gått en dag då jag inte har haft dem på mig då är jag betydligt mer svullen och trött i benen än annars.
    Har början till åderbrock på båda benen och vill hälst minska utvecklingen på dem så gott som möjligt.
    Så fortsätt använd dem du... det skadar ju inte

    Grattis och hoppas att du får en toppen födelsedag.
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Fyller du år idag? Grattis!!!
    Förstår att det var bästa presenten.

    Jag har inte fått problem med varken fötter eller ben än, så jag har inga stödstrumpor. Hade nåt så grymt ont i smalbenen söndag-tisdag dock. Dels har jag nyss köpt nya gympaskor som jag haft när jag går med hunden plus att jag hoppade hopprep i lördags. Inte länge med det var väl en si sådär 10 år sen sist.
    Så jag tror jag fick en liten benhinneinflammation. Men som tur är så är det redan bättre. Fick bli mina gamla skor igår så att ben och fötter fick vila lite.
  6. 3
    Fyller du år idag? Grattis!!!
    Förstår att det var bästa presenten.

    Jag har inte fått problem med varken fötter eller ben än, så jag har inga stödstrumpor. Hade nåt så grymt ont i smalbenen söndag-tisdag dock. Dels har jag nyss köpt nya gympaskor som jag haft när jag går med hunden plus att jag hoppade hopprep i lördags. Inte länge med det var väl en si sådär 10 år sen sist.
    Så jag tror jag fick en liten benhinneinflammation. Men som tur är så är det redan bättre. Fick bli mina gamla skor igår så att ben och fötter fick vila lite.
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Grattis på födelsedagen!!! Så underbart att bebisen kickade dig just idag

    Ha en fin dag vännen!
  8. 4
    Grattis på födelsedagen!!! Så underbart att bebisen kickade dig just idag

    Ha en fin dag vännen!
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5
    Grattis på födelsedagen!!!
    Roligt o känna sparkar... jag njuter oxå av o bli väckt på d viset nästan varje morgon :-)

    Kram Iza78 m 5 barn+BF 10 feb 2012
  10. 5
    Grattis på födelsedagen!!!
    Roligt o känna sparkar... jag njuter oxå av o bli väckt på d viset nästan varje morgon :-)

    Kram Iza78 m 5 barn+BF 10 feb 2012
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    grattis
  12. 6
    grattis
  13. Medlem sedan
    Dec 2010
    #7
    Det är´säkert olika från märke till märke hur bra eller effektiva stödisarna är men det är väl helt klart att de även fungerar i förbyggande syfte så även om man ännu inte har besvär finns det stora vinster med att använda kanske inte dagligen men i af regelbundet.
  14. 7
    Det är´säkert olika från märke till märke hur bra eller effektiva stödisarna är men det är väl helt klart att de även fungerar i förbyggande syfte så även om man ännu inte har besvär finns det stora vinster med att använda kanske inte dagligen men i af regelbundet.

Liknande trådar

  1. Stödstrumpor?
    By lillpella in forum _0807 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-05, 23:11
  2. Stödstrumpor?
    By miffot in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 09:08
  3. Stödstrumpor :)
    By MilanE in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 15:58
  4. Stödstrumpor...
    By kinan in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 21:08
  5. Stödstrumpor...
    By Snuttize in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar