Ryanair-fråga
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Ryanair-fråga

    "Giltig accepterad resehandling" - är det detsamma som Ryanair resplan, alltså bokningsbekräftelsen? något annat har jag inte fått. Boardingcarden är utskrivna och klara.
  2. 1
    Ryanair-fråga "Giltig accepterad resehandling" - är det detsamma som Ryanair resplan, alltså bokningsbekräftelsen? något annat har jag inte fått. Boardingcarden är utskrivna och klara.
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2
    Nej, de menar passet eller annan godkänd id-handling.
  4. 2
    Nej, de menar passet eller annan godkänd id-handling.
  5. Medlem sedan
    Mar 2010
    #3
    å tack snälla! Va korkad jag är, trodde det var någon slags biljett. Börjar bli nojjig att nåt ska strula. Ryan verkar inte vara så medgörliga
  6. 3
    å tack snälla! Va korkad jag är, trodde det var någon slags biljett. Börjar bli nojjig att nåt ska strula. Ryan verkar inte vara så medgörliga
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    Jag har flugit ett 5-10 tal gången med Ryanair och aldrig haft några problem. Det blir bra ska du se.
  8. 4
    Jag har flugit ett 5-10 tal gången med Ryanair och aldrig haft några problem. Det blir bra ska du se.
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    pust....gott å höra
  10. 5
    pust....gott å höra
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Inget fel på ryanair, jag har åkt runt i hela europa med dem sedan 2004(och sett MASSOR tack vare dem och deras billiga biljet), de är punktliga och bra. HA en bra resa:-)
  12. 6
    Inget fel på ryanair, jag har åkt runt i hela europa med dem sedan 2004(och sett MASSOR tack vare dem och deras billiga biljet), de är punktliga och bra. HA en bra resa:-)

Liknande trådar

  1. ryanair-fråga
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 11:06
  2. Ryanair fråga!
    By SAix in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 15:31
  3. Ryanair?
    By tjorvig in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 19:04
  4. fråga om flygning (Ryanair) OT
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 22:56
  5. Ang Ryanair
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-05, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar