Brukar åka tåg...
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Brukar åka tåg...

    Tåget får snabbast om man ska till centrala London. Dessutom är det säkrare tidsmässigt eftersom det inte är så mycket köer på spåret.
    Det blir billigare att köpa biljetter om man förhandsbokar tur och retur på www.stanstedexpress.com/ryanair . Då kostar en vuxen GBP 21,60 och barn upp till 15 10.80.
    Vad gäller hotell så har jag senaste gångerna bott på olika Holiday Inn. Bokar man via den här länken så kan man hitta bra Holiday Inn eller Express hotell för ned mot GBP 100 för 2 nätter, dvs 550 kr för ett dubbelrum per natt. ofta hamnar man lite mer vid sidan om men ändå helt OK.. Express-hotellen är ofta ganska nya och hyfsat fräscha. Senast bodde vi mer centralt i Bloomsbury (ganska nära King's Cross) men det var både dyrare (ca GBP 100 per natt) och mer slitet.
  2. 1
    Brukar åka tåg... Tåget får snabbast om man ska till centrala London. Dessutom är det säkrare tidsmässigt eftersom det inte är så mycket köer på spåret.
    Det blir billigare att köpa biljetter om man förhandsbokar tur och retur på www.stanstedexpress.com/ryanair . Då kostar en vuxen GBP 21,60 och barn upp till 15 10.80.
    Vad gäller hotell så har jag senaste gångerna bott på olika Holiday Inn. Bokar man via den här länken så kan man hitta bra Holiday Inn eller Express hotell för ned mot GBP 100 för 2 nätter, dvs 550 kr för ett dubbelrum per natt. ofta hamnar man lite mer vid sidan om men ändå helt OK.. Express-hotellen är ofta ganska nya och hyfsat fräscha. Senast bodde vi mer centralt i Bloomsbury (ganska nära King's Cross) men det var både dyrare (ca GBP 100 per natt) och mer slitet.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Svar till ryanair stansted!!

    skulle det ju vara... Tryckte på helt fel knapp...
  4. 2
    Svar till ryanair stansted!! skulle det ju vara... Tryckte på helt fel knapp...

Liknande trådar

  1. När är det som pop brukar ha rea?
    By Maria med Ida & Moa in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 21:30
  2. När brukar Nk rea?
    By majabus in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 08:35
  3. Jag brukar ju...
    By terriern in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 15:24
  4. Jag brukar
    By Kristina in forum _98 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 09:52
  5. Brukar era
    By Terese A in forum Tonåringar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 14:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar