Snart skallig - hjälp!
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Snart skallig - hjälp!

    Jag tappar väldigt mycket hår. Har ni några tips om hur jag kan motverka detta?

    Bm sa att håravfallet kommer att avta med tiden men jag är rädd för att jag kommer att vara skallig då.

    (Nån sa att man får glansigt och fylligt hår om man äter 5-10 mandlar per dag men det hjälper ju inte så mycket om msn bara har tre hårstrån kvar).
  2. 1
    Snart skallig - hjälp! Jag tappar väldigt mycket hår. Har ni några tips om hur jag kan motverka detta?

    Bm sa att håravfallet kommer att avta med tiden men jag är rädd för att jag kommer att vara skallig då.

    (Nån sa att man får glansigt och fylligt hår om man äter 5-10 mandlar per dag men det hjälper ju inte så mycket om msn bara har tre hårstrån kvar).
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Får du nå bra tips kan du ju dela med dig.. Tappar oxå sjukt mycket.. ! Men de borde väl bli bättre me tiden? Antar att de har med hormoner och kanske amningen att göra? Oavsett borde de ju bli bättre framöver..
  4. 2
    Får du nå bra tips kan du ju dela med dig.. Tappar oxå sjukt mycket.. ! Men de borde väl bli bättre me tiden? Antar att de har med hormoner och kanske amningen att göra? Oavsett borde de ju bli bättre framöver..
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    Säger som "Knasboll" att du gärna fr dela med dig om du får nåt bra tips. Jag tappar också sjuuuukt mycket hår och är seriöst orolig för hur detta kommer sluta!?!? Det lossnar stora tussar vaje gång jag tar i håret, duschar, kammar...Det börjar se riktigt tunt och glest ut nu men inga kala fläckar iallafall. Hoppas VERKLIGEN att detta slutar snart!
  6. 3
    Säger som "Knasboll" att du gärna fr dela med dig om du får nåt bra tips. Jag tappar också sjuuuukt mycket hår och är seriöst orolig för hur detta kommer sluta!?!? Det lossnar stora tussar vaje gång jag tar i håret, duschar, kammar...Det börjar se riktigt tunt och glest ut nu men inga kala fläckar iallafall. Hoppas VERKLIGEN att detta slutar snart!

Liknande trådar

  1. Snart skallig...
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 13:03
  2. Snart helt skallig
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 13:22
  3. Snart skallig...
    By Lupin77 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 07:54
  4. Snart skallig vill veta...
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 22:43
  5. Skallig?
    By Jag & 3-åring + junior. in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 05:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar