första dejten avklarad
_00 Alla barn
  1. Anonym 00-mamma
    #1

    första dejten avklarad

    Skriver anonymt av respekt för min dotter.

    Hon var på sin första dejt i lördags (de har dock varit "ihop" i ett halvår snart men aldrig träffats utanför skolan). Killen, som går i samma klass, skulle bjuda henne på bio. De bor en bit ifrån varandra så det skulle mötas där. Hon hade borstat håret och lagt på yttepytte lite ögonskugga, han hade vax i håret och en skjorta på sig. Han var mycket envis med att han skulle bjuda, hon fick inte ens betala popcorn och dricka De såg "Jag saknar dig" och den hade varit sorglig och på det hela hade det varit en bra kväll. Mer fick jag inte veta

    Jag blev lite förundrad över att de valde att gå på bio, det känns så "stort" *ler* Har era varit på dejt än? Har de eller är de tillsammans med någon?
  2. 1
    första dejten avklarad Skriver anonymt av respekt för min dotter.

    Hon var på sin första dejt i lördags (de har dock varit "ihop" i ett halvår snart men aldrig träffats utanför skolan). Killen, som går i samma klass, skulle bjuda henne på bio. De bor en bit ifrån varandra så det skulle mötas där. Hon hade borstat håret och lagt på yttepytte lite ögonskugga, han hade vax i håret och en skjorta på sig. Han var mycket envis med att han skulle bjuda, hon fick inte ens betala popcorn och dricka De såg "Jag saknar dig" och den hade varit sorglig och på det hela hade det varit en bra kväll. Mer fick jag inte veta

    Jag blev lite förundrad över att de valde att gå på bio, det känns så "stort" *ler* Har era varit på dejt än? Har de eller är de tillsammans med någon?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Linus har inte varit på dejt, men väl varit ihop med en tjej till o från. Fats nu är det tydligen helt slut, även om hon ff är jättekär i honom.....MEn de har ju endast hållit kontakten på skolan o fb, inte dejtat i ordets riktiga mening....

    Ja de börjar bli stora våra små "bebisar".....
  4. 2
    Linus har inte varit på dejt, men väl varit ihop med en tjej till o från. Fats nu är det tydligen helt slut, även om hon ff är jättekär i honom.....MEn de har ju endast hållit kontakten på skolan o fb, inte dejtat i ordets riktiga mening....

    Ja de börjar bli stora våra små "bebisar".....
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Oj,nej jag TROR inte vår son har börjat intressera sig för tjejer ännu.
  6. 3
    Oj,nej jag TROR inte vår son har börjat intressera sig för tjejer ännu.

Liknande trådar

  1. första dejten?
    By Anonym in forum Singelmingel
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-05-19, 21:16
  2. Första dejten
    By Lina in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 14:52
  3. Vad åt ni på första dejten...
    By huskors in forum Ordet är fritt
    Svar: 38
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 19:13
  4. Första dejten - hur var den?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 09:36
  5. första "dejten"...
    By fikonstina in forum Tonåringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 18:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar