Mer om kläder....
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Mer om kläder....

    Har någon tips på var man kan köpa underställ till dom små? Tycker att jag har kollat överallt , hittar bara på p.o.p och där tycker jag dom är så dyra.

    Tack på förhand

    Pernilla
  2. 1
    Mer om kläder.... Har någon tips på var man kan köpa underställ till dom små? Tycker att jag har kollat överallt , hittar bara på p.o.p och där tycker jag dom är så dyra.

    Tack på förhand

    Pernilla
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Funkar inte vanliga bodys/byxor?
    Jag har aldrig tyckt att det har behövts dyra underställ.

    Som förstagångsförälder så är det jättesvårt att veta vad man behöver till småtrollen, så ta och vänta tills du kommer på vad du behöver
  4. 2
    Funkar inte vanliga bodys/byxor?
    Jag har aldrig tyckt att det har behövts dyra underställ.

    Som förstagångsförälder så är det jättesvårt att veta vad man behöver till småtrollen, så ta och vänta tills du kommer på vad du behöver
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Lindex har ullunderställ, kolla på nätshopen!
  6. 3
    Lindex har ullunderställ, kolla på nätshopen!
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Tack för tips.
    Ja, det är ju lite osäkert med vad man (eller rättare sagt dom) behöver. Vi är ju ute långa stunder med dom 2 större pojkarna, åker pulka och så.
  8. 4
    Tack för tips.
    Ja, det är ju lite osäkert med vad man (eller rättare sagt dom) behöver. Vi är ju ute långa stunder med dom 2 större pojkarna, åker pulka och så.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Minimundus (www.minimundus.se) har underställ i merinoull i bebisstorlek. Jag har inte själv handlat just underställ där, men andra saker och det brukar funka jättebra.
    Ffa tycker jag att det är bra med ullstrumpor och ullvantar till småbarn.

    Jag tror att tex även Barnens hus (Babyland) kan ha underställ i små storlekar

    (På besök från annan grupp)
  10. 5
    Minimundus (www.minimundus.se) har underställ i merinoull i bebisstorlek. Jag har inte själv handlat just underställ där, men andra saker och det brukar funka jättebra.
    Ffa tycker jag att det är bra med ullstrumpor och ullvantar till småbarn.

    Jag tror att tex även Barnens hus (Babyland) kan ha underställ i små storlekar

    (På besök från annan grupp)
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Hej!

    Köper du någonsin något på tradera.com? Om du går dit in och söker på merino ull i sökrutan (just såhär i två ord), så får du ett napp från bl.a. en säljare som kallar sig "furuliull". Hon säljer nya kläder i merinoull, både bodys, tröjor, byxor och overaller. Jag har köpt en del av henne och varit jättenöjd.

    En gång behövde jag byta byxor pga fel storlek och det gick också jättebra. Hon har bra priser också...

    Jag kan klistra länken i ett separat svar (vet inte om man får egentligen, så ifall det är raderat så vet du varför).

    Det finns också andra bra märken, såsom "Janus" och de norska "Troll" och "Devold" som du kan söka på (på Tradera och annanstans på nätet). Det finska "Kivat" har bra varor, har för mig att de har ull också (men jösses vilka fina mössor de har!)

    Hoppas detta hjälper något ;-)
  12. 6
    Hej!

    Köper du någonsin något på tradera.com? Om du går dit in och söker på merino ull i sökrutan (just såhär i två ord), så får du ett napp från bl.a. en säljare som kallar sig "furuliull". Hon säljer nya kläder i merinoull, både bodys, tröjor, byxor och overaller. Jag har köpt en del av henne och varit jättenöjd.

    En gång behövde jag byta byxor pga fel storlek och det gick också jättebra. Hon har bra priser också...

    Jag kan klistra länken i ett separat svar (vet inte om man får egentligen, så ifall det är raderat så vet du varför).

    Det finns också andra bra märken, såsom "Janus" och de norska "Troll" och "Devold" som du kan söka på (på Tradera och annanstans på nätet). Det finska "Kivat" har bra varor, har för mig att de har ull också (men jösses vilka fina mössor de har!)

    Hoppas detta hjälper något ;-)
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7

Liknande trådar

  1. Kläder på dop?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 21:25
  2. barnsliga kläder - vuxna kläder
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 07:25
  3. inte barn kläder men kläder
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 20:18
  4. Kläder
    By Achelois in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 20:58
  5. dyra kläder=hållbara kläder?
    By 73mia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 20:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar