2-årsårspresent
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    2-årsårspresent

    2-årsdagen närmar sig med stormsteg...

    Vad ska ni köpa?

    Vi ska nog köpa ett garage, Fischer Price kanske. Kian älskar ju att leka med sina bilar
  2. 1
    2-årsårspresent 2-årsdagen närmar sig med stormsteg...

    Vad ska ni köpa?

    Vi ska nog köpa ett garage, Fischer Price kanske. Kian älskar ju att leka med sina bilar
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    HAr funderat men inte kommit på något men jag hoppas få massa bra ideer här då framöver :-)
  4. 2
    HAr funderat men inte kommit på något men jag hoppas få massa bra ideer här då framöver :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Tuva skall få en wigglekart (www.wigglekart.se) och jag tror hon blir jätteglad. Jag beställde den på onsdagen och på fredagen kunde vi hämta den på närmsta DHL.

    Annat som står på önskelistan till födelsedag och jul är böcker, pussel och en dockvagn.
  6. 3
    Tuva skall få en wigglekart (www.wigglekart.se) och jag tror hon blir jätteglad. Jag beställde den på onsdagen och på fredagen kunde vi hämta den på närmsta DHL.

    Annat som står på önskelistan till födelsedag och jul är böcker, pussel och en dockvagn.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar