Städschema rekommenderas.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Städschema rekommenderas.

    Av nån jävla anledning hamnar jag just alltid på innejobben och han på utejobben. Han hävdar att det är inte så utan att vi delar lika. Heh. Tills vi tillverkade en signerings-städlista med dagliga göromål för att hålla hemmet i en viss hygienisk standard, ni vet, sånt JAG gör medans han lägger vedpinnar på rad, filosoferar och byter olja på nån bil. Ute.

    Nu ser vi svart på vitt och fan om det inte blev en tävling av det också. Det HAR hänt att någon kompat ut lite tidigt för att signera allt. Vi nämner inga namn.
  2. 1
    Städschema rekommenderas. Av nån jävla anledning hamnar jag just alltid på innejobben och han på utejobben. Han hävdar att det är inte så utan att vi delar lika. Heh. Tills vi tillverkade en signerings-städlista med dagliga göromål för att hålla hemmet i en viss hygienisk standard, ni vet, sånt JAG gör medans han lägger vedpinnar på rad, filosoferar och byter olja på nån bil. Ute.

    Nu ser vi svart på vitt och fan om det inte blev en tävling av det också. Det HAR hänt att någon kompat ut lite tidigt för att signera allt. Vi nämner inga namn.
  3. jagbarajag
    #2
    haha... gött! Vi har också listor...
  4. 2
    haha... gött! Vi har också listor...

Liknande trådar

  1. Hälp med städschema
    By Söndag in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 21:01
  2. Hjälp med städschema
    By Söndag in forum Pappasnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 12:16
  3. Städschema - tips
    By Skatt 3 in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 07:11
  4. Städschema
    By -icka- in forum En bra idé
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 13:09
  5. Söer efter ett städschema
    By johanna in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar