Imorgon börjar sista veckan hemma för Sakarias. Känns konstigt att tiden hemma med honom är slut nu. Det går på ett sätt så rasande fort men tittar man på foton man har från hans födelse och framåt känns det ändå inte som att det gått så jättefort. Men man förstår ju hur mycket man varit med om tillsammans med honom dessa snart 2 år!

Känns vemodigt att sista barnet nu verkligen inte är så liten längre. Det blir en ny tid i vårt familjeliv. Är ärligt talat redan lite stressad över hur det kommer att bli. Ska lämna barnen på 3 olika ställen under 15 minuters tid på morgonen. Bara där kan man få hög puls på direkten liksom. Sedan är jag väldigt orolig för hur detta nya för Sakarias kommer att påverka hans insomningssvårigheter. Det finns bara två sätt. Antingen kommer han somna lätt som en plätt eller så blir det ännu värre än vad det redan är. Fast det känns som att det inte kan bli värre...

Låt oss hoppas på det bästa. Men ärligt talat så har jag tänkt ta upp med bvc om det finns någon typ av sömnexpert vi kan få komma till med honom. Vi har verkligen testat allt men inget funkar.

Annars så har jag lite nedräkning till v. 44 då är jag ledig två dagar och gissa om det ska bli skönt!!!