essens?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    essens?

    Kan man köpa essens för cointreau?
  2. 1
    essens? Kan man köpa essens för cointreau?
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
  4. 2
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Tack, kan man köpa den i butik nånstans eller är det nätet som gäller? Jag bor i Stockholm.
  6. 3
    Tack, kan man köpa den i butik nånstans eller är det nätet som gäller? Jag bor i Stockholm.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Fast det stämmer inte riktigt. Triple Sec är en apelsinlikör som man kan använda för att ersätta cointreu i drinkar. Så Triple Sec är alltså inte en essens, även om det finns essenser med smak av Triple Sec.
  8. 4
    Fast det stämmer inte riktigt. Triple Sec är en apelsinlikör som man kan använda för att ersätta cointreu i drinkar. Så Triple Sec är alltså inte en essens, även om det finns essenser med smak av Triple Sec.
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
  10. Medlem sedan
    Sep 2001
    #6
    Jag vet. Jag menade att essensen är en Triple sec-essens, men ser att det ser lite tokigt ut.
  11. 6
    Jag vet. Jag menade att essensen är en Triple sec-essens, men ser att det ser lite tokigt ut.
  12. Medlem sedan
    Feb 2014
    #7
    Jag köpte mina från en sådan essenser och aromer e-cigg butik och det var billigare hos dem än hos andra butiker.
  13. 7
    Jag köpte mina från en sådan essenser och aromer e-cigg butik och det var billigare hos dem än hos andra butiker.

Liknande trådar

  1. Billig essens till kolsyremaskin?
    By ulricac in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2017-09-25, 16:19
  2. Hur mkt essens ska jag ta?
    By ~Trixie~ in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-01, 21:34
  3. Punch essens??
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 12:52
  4. Arnika essens....
    By Ann@ in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 23:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar