10:40 10 månaders kontroll
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    10:40 10 månaders kontroll

    Och det enda som besvärar mig är att dessa 10 månader har gått så fort! jag är inte ensam att tycka det...MEN. Som tur är så blir sandra 10 månader först om 4 dagar .


    När vi fick de äldsta flickorna så gick tiden men då hann jag aldrig reflektera över att tiden rusade iväg. Nu när vi fick lilla sandra 10 och 13 år senare, så är det det enda jag tänker på (nästan).

    Stanna tiden lite bara!

    Sköt om er i höst vindarna

    Kram
  2. 1
    10:40 10 månaders kontroll Och det enda som besvärar mig är att dessa 10 månader har gått så fort! jag är inte ensam att tycka det...MEN. Som tur är så blir sandra 10 månader först om 4 dagar .


    När vi fick de äldsta flickorna så gick tiden men då hann jag aldrig reflektera över att tiden rusade iväg. Nu när vi fick lilla sandra 10 och 13 år senare, så är det det enda jag tänker på (nästan).

    Stanna tiden lite bara!

    Sköt om er i höst vindarna

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Ja visst går det fort! Tilde blev tio månader i går och vi var på bvc i dag. 7210gram och 69 cm blev det. Lillskruttan, men de växer ju så fort!!

    Jag uppskattar också tiden mer nu, sista barnet och erfarenheter rikare. Åh andra sidan hade jag tid att njuta då, nu finns det fyra barn att rå om, inte bara bebisen. Så man gör så gott man kan helt enkelt.
    Hoppas ni får härliga 4 dagar innan hela 10 månader sprungit iväg.
    Kram
  4. 2
    Ja visst går det fort! Tilde blev tio månader i går och vi var på bvc i dag. 7210gram och 69 cm blev det. Lillskruttan, men de växer ju så fort!!

    Jag uppskattar också tiden mer nu, sista barnet och erfarenheter rikare. Åh andra sidan hade jag tid att njuta då, nu finns det fyra barn att rå om, inte bara bebisen. Så man gör så gott man kan helt enkelt.
    Hoppas ni får härliga 4 dagar innan hela 10 månader sprungit iväg.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Ja hur gick det till?! Var blev den tiden av? Eira är min första men jag tycker att tiden bara rusar, vill bara stanna den! Det här med tid fick liksom en annan innebörd när man fick barn tycker jag. Innan kändes den nästintill oändlig men plötsligt blev den så kort så kort.
  6. 3
    Ja hur gick det till?! Var blev den tiden av? Eira är min första men jag tycker att tiden bara rusar, vill bara stanna den! Det här med tid fick liksom en annan innebörd när man fick barn tycker jag. Innan kändes den nästintill oändlig men plötsligt blev den så kort så kort.
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Ja men guud ja kan inte fatta att min lilla Emmy e SNART 11 månader (om 3 dagar)! Innan man fick barn så hände inte sådär jättemkt på ett år, man åldrades inte särskillt mkt tyckte jag men NU när man har fått en liten som växer så d knakar så ser man hur mkt som faktiskt händer på ett år! Inte för att jag själv blir äldre på något vis;-) Nä jag kan inte förstå att min lilla snart fyller ett år. Jag vill bara att tiden ska stanna lite nu för denna tiden är så underbar...:-)
  8. 4
    Ja men guud ja kan inte fatta att min lilla Emmy e SNART 11 månader (om 3 dagar)! Innan man fick barn så hände inte sådär jättemkt på ett år, man åldrades inte särskillt mkt tyckte jag men NU när man har fått en liten som växer så d knakar så ser man hur mkt som faktiskt händer på ett år! Inte för att jag själv blir äldre på något vis;-) Nä jag kan inte förstå att min lilla snart fyller ett år. Jag vill bara att tiden ska stanna lite nu för denna tiden är så underbar...:-)

Liknande trådar

  1. 3 månaders kontroll
    By Minimumsa in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-18, 12:18
  2. 18- månaders kontroll.
    By Ruth1 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 09:58
  3. 2 månaders kontroll
    By x-tjejen in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 15:04
  4. 10 månaders kontroll...
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 12:08
  5. 2 månaders kontroll...
    By cotton in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar