1:a barnet mars 2012.Fler på Södermalm?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    1:a barnet mars 2012.Fler på Södermalm?

    Hej!

    Jag är 32 år och väntar mitt första barn i mars. Fikar gärna med någon i min ålder och som gärna bor på Söder eller i krokarna. Har lyckats pricka in en graviditet som inte alls kommer samtidigt som några av mina vänner så det vore kul om någon hänger på
    liv2011.blogspot.com
  2. 1
    1:a barnet mars 2012.Fler på Södermalm? Hej!

    Jag är 32 år och väntar mitt första barn i mars. Fikar gärna med någon i min ålder och som gärna bor på Söder eller i krokarna. Har lyckats pricka in en graviditet som inte alls kommer samtidigt som några av mina vänner så det vore kul om någon hänger på
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Jag bor visserligen inte på södermalm men jobbar inne i stan :-) Är 33 snart 34 och väntar också mitt första barn :-) Bor numer i västerhaninge :-)
  4. 2
    Jag bor visserligen inte på södermalm men jobbar inne i stan :-) Är 33 snart 34 och väntar också mitt första barn :-) Bor numer i västerhaninge :-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Va kul, grattis! Vilken vecka är du i, och hur mår du?
  6. 3
    Va kul, grattis! Vilken vecka är du i, och hur mår du?
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Hej,
    Jag är 33 år och väntar mitt första barn i början av april. Bor inte heller på Söder men jobbar där
  8. 4
    Hej,
    Jag är 33 år och väntar mitt första barn i början av april. Bor inte heller på Söder men jobbar där
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Jag är i v 17 och mår toppen :-) Magen växer och vågen pekar än så lägne på minus :-)

    Själv då vilken vecka är du i då???

    Många här inne på aff som har fler barn, började nästan känna mig ensam om att vänta på första :-)
  10. 5
    Jag är i v 17 och mår toppen :-) Magen växer och vågen pekar än så lägne på minus :-)

    Själv då vilken vecka är du i då???

    Många här inne på aff som har fler barn, började nästan känna mig ensam om att vänta på första :-)
  11. Medlem sedan
    Jul 2011
    #6
    Var i stan bor du då??? Vad jobbar du med?? :-)
  12. 6
    Var i stan bor du då??? Vad jobbar du med?? :-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2011
    #7
    hej, oj jag har missat många svar här. jag är i vecka 20, eller 19+2, hur man nu väljer att räkna. tycker det är roligt att prata med andra i samma ålder som väntar första barnet.

    jag mår också ganska bra, men vågar visar inte minus (tyvärr), dock verkar det mest vara magen som väger. jag jobbar med webb och interaktionsdesign. va gör ni?
  14. 7
    hej, oj jag har missat många svar här. jag är i vecka 20, eller 19+2, hur man nu väljer att räkna. tycker det är roligt att prata med andra i samma ålder som väntar första barnet.

    jag mår också ganska bra, men vågar visar inte minus (tyvärr), dock verkar det mest vara magen som väger. jag jobbar med webb och interaktionsdesign. va gör ni?
  15. Medlem sedan
    Jul 2011
    #8
    vågen visar inte minus menade jag
  16. 8
    vågen visar inte minus menade jag
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Jag bor i Traneberg men jobbar som revisor på söder.
    Går in i vecka 18 i morgon
  18. 9
    Jag bor i Traneberg men jobbar som revisor på söder.
    Går in i vecka 18 i morgon
  19. Medlem sedan
    Jul 2011
    #10
    Så länge det bara är magen som gör att det väger mer är det ju bara som det ska :-) Jag har en hel del extrakilon så för mig får det gärna hålla sig lite på minus ett tag till innan det visar plus :-)
    Jobbar som backoffice/säljstöd/innesälj på ett företag som inporterar och tillverkar flänsar och gängrördelar i stål. Jag stormtrivs och har inte kommit fram till hur jag ska klara av att bara vara hemma och inte jobba :-)

    Håller med att det är roligt att prata med andra i samma ålder som väntar siutt första barn. Kanske förhoppnignsvis ses framöver om inet annat när barnen kommit kanske :-)
  20. 10
    Så länge det bara är magen som gör att det väger mer är det ju bara som det ska :-) Jag har en hel del extrakilon så för mig får det gärna hålla sig lite på minus ett tag till innan det visar plus :-)
    Jobbar som backoffice/säljstöd/innesälj på ett företag som inporterar och tillverkar flänsar och gängrördelar i stål. Jag stormtrivs och har inte kommit fram till hur jag ska klara av att bara vara hemma och inte jobba :-)

    Håller med att det är roligt att prata med andra i samma ålder som väntar siutt första barn. Kanske förhoppnignsvis ses framöver om inet annat när barnen kommit kanske :-)
  21. Medlem sedan
    Jul 2011
    #11
    Ja det är sant, det ser ut som att det bara är magen som gått upp i vikt hittills iaf
    Jag undrar också hur det ska bli sen utan att ha jobbet som det självklara i vardagen, det blir väl inga problem att hålla sig upptagen med nåt antar jag..
  22. 11
    Ja det är sant, det ser ut som att det bara är magen som gått upp i vikt hittills iaf
    Jag undrar också hur det ska bli sen utan att ha jobbet som det självklara i vardagen, det blir väl inga problem att hålla sig upptagen med nåt antar jag..
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #12
    Man får väl se till att ha andra trevliga mammor att umgås med när man inte är fullt upptagen med att ta hand om "ungen" och hemmet :-)
  24. 12
    Man får väl se till att ha andra trevliga mammor att umgås med när man inte är fullt upptagen med att ta hand om "ungen" och hemmet :-)
  25. Medlem sedan
    Jul 2011
    #13
    Precis, det måste vi se till! Det är ju det roliga!
  26. 13
    Precis, det måste vi se till! Det är ju det roliga!
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #14
    Ja de skulle va kul med en fikadate eller något sånt
  28. 14
    Ja de skulle va kul med en fikadate eller något sånt
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #15
    Japp alltid kul att träffa nytt folk. Jag hoppas på mer än bara fikamammor utan där man kanske går långpromeander och sånt :-)
  30. 15
    Japp alltid kul att träffa nytt folk. Jag hoppas på mer än bara fikamammor utan där man kanske går långpromeander och sånt :-)
  31. Medlem sedan
    Jul 2011
    #16
    Vi kanske ska föröka styra upp en fikadate nån gång före jul :-)
  32. 16
    Vi kanske ska föröka styra upp en fikadate nån gång före jul :-)
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Tycker jag låter kanon...
  34. 17
    Tycker jag låter kanon...
  35. Medlem sedan
    Feb 2007
    #18
    Vad roligt med den här tråden. Jag flyttar till Söder nu i november och väntar första barnet, en liten pojke, i mars. Är i vecka 22 nu.
  36. 18
    Vad roligt med den här tråden. Jag flyttar till Söder nu i november och väntar första barnet, en liten pojke, i mars. Är i vecka 22 nu.
  37. Medlem sedan
    Jul 2011
    #19
    Jag bor visserlige inte på söder men söder om stan :-)
  38. 19
    Jag bor visserlige inte på söder men söder om stan :-)
  39. Medlem sedan
    Aug 2011
    #20
    Hejsan! Vad kul med en Stockholmstråd här! Jag flyttar till Stockholm (visserligen Vasastan, men det är ju inte så jättelångt bort) nu i november och väntar första lilla bebisen (en kille!) den 19e mars. Känner inte så mycket folk i Stockholm så det skulle vara kul att lära känna fler. Jag är 27 år.
  40. 20
    Hejsan! Vad kul med en Stockholmstråd här! Jag flyttar till Stockholm (visserligen Vasastan, men det är ju inte så jättelångt bort) nu i november och väntar första lilla bebisen (en kille!) den 19e mars. Känner inte så mycket folk i Stockholm så det skulle vara kul att lära känna fler. Jag är 27 år.
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. BF Mars-2012 Eskilstuna
    By elinarn in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 18:10
  2. BF-LISTA för MARS 2012
    By Ingelill in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-02, 18:02
  3. BF Mars 2012, Malmö?
    By petraursula in forum Gravidsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 19:32
  4. BF jan-mars 2012 Årsta
    By Louise77 in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-10-31, 18:29
  5. Florida mars/april 2012
    By gulliver in forum Resesnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar