Kristallsjukan
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Kristallsjukan

    blev den troliga diagnosen hon kunde inte göra alla tester på mig pga min whiplash, jag fick rådet att blir jag lika dålig igen ska jag förska röra huvudet så mycket min nacke kan så kristallerna kanske hittar hem.

    just nu mår jag riktigt bra om man jämför lite yrsel och migränen ligger på lut men jag kan röra mig utan att jag automatiskt kräks pga åksjukan jag får av yrseln.

    håll tummarna att jag inte märker av det hela nått mer och att kristallerna hittat rätt direkt för jag ska på pysseläventyr i helgen och vill inte ställa in för nån jäkla yrsel
  2. 1
    Kristallsjukan blev den troliga diagnosen hon kunde inte göra alla tester på mig pga min whiplash, jag fick rådet att blir jag lika dålig igen ska jag förska röra huvudet så mycket min nacke kan så kristallerna kanske hittar hem.

    just nu mår jag riktigt bra om man jämför lite yrsel och migränen ligger på lut men jag kan röra mig utan att jag automatiskt kräks pga åksjukan jag får av yrseln.

    håll tummarna att jag inte märker av det hela nått mer och att kristallerna hittat rätt direkt för jag ska på pysseläventyr i helgen och vill inte ställa in för nån jäkla yrsel
  3. Salander
    #2
    Vad bra att det inte var blodtrycket som spökade! Hoppas du snart blir bra igen och kan gå på pysseläventyr! (vad det nu är?)
  4. 2
    Vad bra att det inte var blodtrycket som spökade! Hoppas du snart blir bra igen och kan gå på pysseläventyr! (vad det nu är?)
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Tack

    jag ska på pysselträff där vi är ca150 liksinnade fårn hela norrland som träffas och bara pysslar det är scrapbooking och pärlpyssel vi håller på med i grannstaden och lämnar man hemmet är det ju äventyr bara det
  6. 3
    Tack jag ska på pysselträff där vi är ca150 liksinnade fårn hela norrland som träffas och bara pysslar det är scrapbooking och pärlpyssel vi håller på med i grannstaden och lämnar man hemmet är det ju äventyr bara det
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Ja, det var ju det troliga. Hoppas de håller sig lugna nu!
  8. 4
    Ja, det var ju det troliga. Hoppas de håller sig lugna nu!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    hoppas jag också

    just nu mår jag skapligt det snurrar men inte som i morse
  10. 5
    hoppas jag också just nu mår jag skapligt det snurrar men inte som i morse

Liknande trådar

  1. Smittar kristallsjukan? Och isåfall,
    By 71:an Nika in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 08:59
  2. Kristallsjukan
    By Freja08 in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 19:42
  3. Kristallsjukan kan man
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 18:45
  4. kristallsjukan ?
    By snurrig in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 13:24
  5. kristallsjukan ?
    By snurrig in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 20:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar