Hej på er alla Juni mammor!
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Hej på er alla Juni mammor!

    Hej! Varifrån Sverige kommer ni?? Jag bor själv i stockholm med min familj! mvh Tove
  2. 1
    Hej på er alla Juni mammor! Hej! Varifrån Sverige kommer ni?? Jag bor själv i stockholm med min familj! mvh Tove
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Hej och välkommen in i gruppen! Jag bor också i Stockholm (Nacka) med min familj. Har 3 härliga barn (11 år, 4 år och 3,5 mån).
  4. 2
    Hej och välkommen in i gruppen! Jag bor också i Stockholm (Nacka) med min familj. Har 3 härliga barn (11 år, 4 år och 3,5 mån).
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Hej! Jag bor i Storvik, 4 mil väster om Gävle, men kommer från Härnösand. Har bott 8 år i Stockholm innan jag flyttade ihop med stora kärleken här i Storvik för drygt ett år sedan. Välkommen till gruppen! Vi finns på Facebook också, Junigruppen-11.
  6. 3
    Hej! Jag bor i Storvik, 4 mil väster om Gävle, men kommer från Härnösand. Har bott 8 år i Stockholm innan jag flyttade ihop med stora kärleken här i Storvik för drygt ett år sedan. Välkommen till gruppen! Vi finns på Facebook också, Junigruppen-11.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Hej! Vart i Stockholm bor ni? Bor också i Stockholm, Kälvesta (Vällingby).
  8. 4
    Hej! Vart i Stockholm bor ni? Bor också i Stockholm, Kälvesta (Vällingby).
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Hej! Vart i Stockholm bor ni? Bor också i Stockholm, Kälvesta (Vällingby).
    tack för svaret Vi bor i Hägersten, Mälarhöjden. Jag tänkte att det vore trevligt att få bekanta, i Stockholm, eftersom jag är inflyttad från Åbo (Finland) och inte har så många vänner här i Sverige ännu.
  10. 5
    Hej! Vart i Stockholm bor ni? Bor också i Stockholm, Kälvesta (Vällingby).
    tack för svaret Vi bor i Hägersten, Mälarhöjden. Jag tänkte att det vore trevligt att få bekanta, i Stockholm, eftersom jag är inflyttad från Åbo (Finland) och inte har så många vänner här i Sverige ännu.

Liknande trådar

  1. 5:e juni-mammor
    By Poison Ivy in forum _0906 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 19:27
  2. Hej alla juni mammor!
    By sångfågeln in forum _0706 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 22:57
  3. Mammor i juni/juli???
    By Bumbi mamman in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 12:10
  4. Halloj Juni mammor och barn
    By vanni77 in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 12:46
  5. Godmorgon Juni-mammor
    By Bissen in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 19:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar