Vad gör era trollungar helst av allt?
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vad gör era trollungar helst av allt?

    Vad gör era trollungar helst av allt?
    Vad leker de helst med nu för tiden?

    Lukas fyller 6 år snart och jag spånar efter presenttips.
  2. 1
    Vad gör era trollungar helst av allt? Vad gör era trollungar helst av allt?
    Vad leker de helst med nu för tiden?

    Lukas fyller 6 år snart och jag spånar efter presenttips.
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Devin är fortfarande en bilkille av stora mått. Och lego! Och Blixten McQueen!

    Han leker med legobilar, bygger hela världar. Småbilar och andra bilar, radiostyrda som vanliga.

    Gubbar och superhjältar existerar inte i hans huvud, däremot agentsaker

    Han fick bl a:
    Radiostyrd monstertruck
    Blixten-lego
    Ficklampa/förstoringsglas/andra agentsaker
    Cd-spelare
    Blixten McQueen racerdräkt
    Discolampa
    Bildataspel
    Backspegel till cykeln
    Faktabok om Harley Davidssons historia (Ja, han lånar bara faktaböcker om motorer på biblioteket nu för tiden)
    Ett rockigt bälte

    Och lite annat såklart... Mycket blir det med två familjer + övreig släkt

    Kanske nåt av det som kan passa?
  4. 2
    Devin är fortfarande en bilkille av stora mått. Och lego! Och Blixten McQueen!

    Han leker med legobilar, bygger hela världar. Småbilar och andra bilar, radiostyrda som vanliga.

    Gubbar och superhjältar existerar inte i hans huvud, däremot agentsaker

    Han fick bl a:
    Radiostyrd monstertruck
    Blixten-lego
    Ficklampa/förstoringsglas/andra agentsaker
    Cd-spelare
    Blixten McQueen racerdräkt
    Discolampa
    Bildataspel
    Backspegel till cykeln
    Faktabok om Harley Davidssons historia (Ja, han lånar bara faktaböcker om motorer på biblioteket nu för tiden)
    Ett rockigt bälte

    Och lite annat såklart... Mycket blir det med två familjer + övreig släkt

    Kanske nåt av det som kan passa?
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Just nu åker hon rolerblades (stavning?) varje dag, flera gånger om dagen. Annars sjunger hon i sin microfon, gör danser med sin syster, målar i målarböcker/pysselböcker, bygger med lego, leker med barbie, petshops, my litle pony.
  6. 3
    Just nu åker hon rolerblades (stavning?) varje dag, flera gånger om dagen. Annars sjunger hon i sin microfon, gör danser med sin syster, målar i målarböcker/pysselböcker, bygger med lego, leker med barbie, petshops, my litle pony.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Pysslar

    Ritar, målar, klipper och klistrar. Hela tiden. Sen gillar hon att spela spel och ibland pular hon med några småfigurer, typ little petshop och vad hon nu fick när hon fyllde, men mest av allt sitter hon med penna och papper. Hon fick superfina "matte" och läsa-böcker av min mamma, som passade henne perfekt. Hon gillar matteklurigheter och där fick man dessutom sätta en liten guldstjärna för varje sida (det borde de ha i skolan ). Hennes närmsta bror kör mycket beyblade, så det önskade hon sig också och fick en som lyser när den snurrar - hon ÄLSKAR den.
  8. 4
    Pysslar Ritar, målar, klipper och klistrar. Hela tiden. Sen gillar hon att spela spel och ibland pular hon med några småfigurer, typ little petshop och vad hon nu fick när hon fyllde, men mest av allt sitter hon med penna och papper. Hon fick superfina "matte" och läsa-böcker av min mamma, som passade henne perfekt. Hon gillar matteklurigheter och där fick man dessutom sätta en liten guldstjärna för varje sida (det borde de ha i skolan ). Hennes närmsta bror kör mycket beyblade, så det önskade hon sig också och fick en som lyser när den snurrar - hon ÄLSKAR den.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5
    pysslar med penna och papper, ritar mm
    Little pet shop är storfavorit.
    Att klä ut sig och sjunga gillar hon också.

    I sexårspresent önskar hon sig hål i öronen.
  10. 5
    pysslar med penna och papper, ritar mm
    Little pet shop är storfavorit.
    Att klä ut sig och sjunga gillar hon också.

    I sexårspresent önskar hon sig hål i öronen.
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Magnus fyllde precis 6 år och allt han ville ha var en yo-yo samt beyblades ...... han fick två yo-yos som han nu tränar med intensivt. Sen ville han ha en "läxbok" som han kunde ha när storasyster 11 år gör sina läxor. Dessutom fick han en bok på engelska, Zog, som han älskar eftersom han då lär sig vårt hemliga språk
  12. 6
    Magnus fyllde precis 6 år och allt han ville ha var en yo-yo samt beyblades ...... han fick två yo-yos som han nu tränar med intensivt. Sen ville han ha en "läxbok" som han kunde ha när storasyster 11 år gör sina läxor. Dessutom fick han en bok på engelska, Zog, som han älskar eftersom han då lär sig vårt hemliga språk
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Tackar för tips som jag har fått er.

    Jag var iväg i går och köpte de första presenterna, det blev fingerskateboard/ skatecykel och technolego.
  14. 7
    Tackar för tips som jag har fått er.

    Jag var iväg i går och köpte de första presenterna, det blev fingerskateboard/ skatecykel och technolego.
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    Figerskateboard fick Devin också, men det enda han gillar är att byta däck

    Hoppas att det blir glada miner hos er
  16. 8
    Figerskateboard fick Devin också, men det enda han gillar är att byta däck

    Hoppas att det blir glada miner hos er
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Så här efter han har fyllt år så kan jag berätta att jag köpte ett stort legohus som var nedsatt i pris. Lego är ju så dyrt annars, men det här var ett kap.
    dessutom fick han fingerskateboard och en skatecykel.

    I övrigt av andra så fick han mer lego, spelet sänka skepp, kläder, pengar, en bok som är lättläst så han kan läsa själv.
  18. 9
    Så här efter han har fyllt år så kan jag berätta att jag köpte ett stort legohus som var nedsatt i pris. Lego är ju så dyrt annars, men det här var ett kap.
    dessutom fick han fingerskateboard och en skatecykel.

    I övrigt av andra så fick han mer lego, spelet sänka skepp, kläder, pengar, en bok som är lättläst så han kan läsa själv.

Liknande trådar

  1. Helst av allt skulle jag
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 18:29
  2. Trollungar - betalning?
    By Gia. in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 08:28
  3. helst av allt vill jag be min mamma
    By Camilla m Emil in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-03, 14:06
  4. Försäljning trollungar
    By mitty in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 13:32
  5. Rabattkod på Trollungar.se???
    By Vian in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 19:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar