Adoptera som gammal
Adoption
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Adoptera som gammal

    Jag har två barn vars intresse för mej är minimal.

    De är nu i en ålder som de flesta böjar med att föda barn men de har ingen tanke på barn och är inte ens ihop med någon.

    Men jag känner mej mogen för ett barnbarn och längtar att få hålla ett litet barn i min famn igen.

    Finns det någon som skulle vilja adoptera en mormor/farmor ?

    Jag bor i Helsingborg och är sjukpensionär för smärta i hela kroppen som mest är för att jag är ensam.

    Är 59 år och känner mej inte gammal men jag går inte ut på krogen för att få nya vänner då jag är troende.

    Om du är rädd för Gud skall du inte ta kontakt för jag pratar gärna om han i allmänt prat utan att predika.

    Jag har varit gift i Texas så jag pratar en bra Engelska och jag gör webbsidor. Tycker om att fotografera och att spela spel på Internet.

    Jag gillar att sjunga kareoke och var för 2 år sedan radiopratare.

    Tycker om att resa och var nyss i Israel på en pilgrimsvandring. Tyvärr kan jag inte resa så mycket för jag har två katter som jag avlar på för att få lite mer pengar i plånboken.

    Jag har inget emot att vara i en homosexuel familj men jag vill inte vara med de som röker och skulle bara bli arg för barnens skull.

    Ta kontakt om ni har någon ide. Jag är ingen barnvakt utan söker seriöst en familj med barn att älska.

    Jag kan inte köra bil längre p.g.a sjukdom.
    Man behöver inte älska sin familj om den gör dej illa. Ibland blir vi placerade i en familj som inte är bra för oss bara för att vi skall bli starka människor som kan ta med oss lärdomen ut i vuxen ålder för att vi ska hjälpa andra.
  2. 1
    Adoptera som gammal Jag har två barn vars intresse för mej är minimal.

    De är nu i en ålder som de flesta böjar med att föda barn men de har ingen tanke på barn och är inte ens ihop med någon.

    Men jag känner mej mogen för ett barnbarn och längtar att få hålla ett litet barn i min famn igen.

    Finns det någon som skulle vilja adoptera en mormor/farmor ?

    Jag bor i Helsingborg och är sjukpensionär för smärta i hela kroppen som mest är för att jag är ensam.

    Är 59 år och känner mej inte gammal men jag går inte ut på krogen för att få nya vänner då jag är troende.

    Om du är rädd för Gud skall du inte ta kontakt för jag pratar gärna om han i allmänt prat utan att predika.

    Jag har varit gift i Texas så jag pratar en bra Engelska och jag gör webbsidor. Tycker om att fotografera och att spela spel på Internet.

    Jag gillar att sjunga kareoke och var för 2 år sedan radiopratare.

    Tycker om att resa och var nyss i Israel på en pilgrimsvandring. Tyvärr kan jag inte resa så mycket för jag har två katter som jag avlar på för att få lite mer pengar i plånboken.

    Jag har inget emot att vara i en homosexuel familj men jag vill inte vara med de som röker och skulle bara bli arg för barnens skull.

    Ta kontakt om ni har någon ide. Jag är ingen barnvakt utan söker seriöst en familj med barn att älska.

    Jag kan inte köra bil längre p.g.a sjukdom.
  3. Medlem sedan
    Apr 2012
    #2
    Hej.
    Undrar hur har det gått för dig. Lyckades du hitta någon?
  4. 2
    Hej.
    Undrar hur har det gått för dig. Lyckades du hitta någon?

Liknande trådar

  1. Nå´n som kan adoptera mig?
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 21:30
  2. adoptera.nu....
    By anna in forum Adoption
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 14:07
  3. adoptera
    By Deepthii in forum Adoption
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 07:27
  4. får vi adoptera
    By ? in forum Adoption
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 13:43
  5. hur har man råd att adoptera?
    By mymlan in forum Adoption
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 00:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar