Brun flytning?
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Brun flytning?

    Någon som vet vad det kan vara?
    Jag var precis inne på toa och när jag torkade mig var där en brun flytning på pappret. Men inte mer. Nästa gång jag torkade mig var där inget alls.
    Och den var inte tjockare eller slemmigare än mina andra flytningar heller... Tror ni att det kanske är lite av slempropen som har lossnat?
    Mycket tacksam för svar!
  2. 1
    Brun flytning? Någon som vet vad det kan vara?
    Jag var precis inne på toa och när jag torkade mig var där en brun flytning på pappret. Men inte mer. Nästa gång jag torkade mig var där inget alls.
    Och den var inte tjockare eller slemmigare än mina andra flytningar heller... Tror ni att det kanske är lite av slempropen som har lossnat?
    Mycket tacksam för svar!
  3. Anonym
    #2
    Någon som vet vad det kan vara?
    Jag var precis inne på toa och när jag torkade mig var där en brun flytning på pappret. Men inte mer. Nästa gång jag torkade mig var där inget alls.
    Och den var inte tjockare eller slemmigare än mina andra flytningar heller... Tror ni att det kanske är lite av slempropen som har lossnat?
    Mycket tacksam för svar!

    Hej du! detta hände mig i söndags, alltså fick EN brun flytning. Min barnmorska sa att hon trodde det var ett blodkärl som brustit. Igår torsdag fick jag tjockare flytning med rött blod i , och nu har värkarna satt igång. Ringde förlossningen som sa att detta lät som slemproppen. Är i 38+ 2 nu så det kan ju va dags snart...
    Lycka till!
  4. 2
    Någon som vet vad det kan vara?
    Jag var precis inne på toa och när jag torkade mig var där en brun flytning på pappret. Men inte mer. Nästa gång jag torkade mig var där inget alls.
    Och den var inte tjockare eller slemmigare än mina andra flytningar heller... Tror ni att det kanske är lite av slempropen som har lossnat?
    Mycket tacksam för svar!

    Hej du! detta hände mig i söndags, alltså fick EN brun flytning. Min barnmorska sa att hon trodde det var ett blodkärl som brustit. Igår torsdag fick jag tjockare flytning med rött blod i , och nu har värkarna satt igång. Ringde förlossningen som sa att detta lät som slemproppen. Är i 38+ 2 nu så det kan ju va dags snart...
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Spännande. Då får vi snart läsa om en lite bäbis!
  6. 3
    Spännande. Då får vi snart läsa om en lite bäbis!
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4

    Flytning

    Spännande flytning
  8. 4
    Flytning Spännande flytning

Liknande trådar

  1. Brun flytning v.10
    By Anonym idag in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-18, 19:00
  2. Brun flytning
    By Lilla MJ in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 08:32
  3. Brun flytning...
    By -Helena m AoM- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 12:32
  4. Brun flytning...
    By anna_liten in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 17:45
  5. Brun flytning
    By Anonym in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 11:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar