Syskon
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Syskon

    Hej på er alla!! Längesen jag var här nu... Min lilla Albin blev 10 månader idag. Helt otroligt!! Vi börjar faktiskt fundera över syskon snart. Är det någon annan av er dom går i samma tankar? Och ni som har fler barn. Vad ser ni för för och nackdelar med syskon tätt? Hoppas ni alla mår bra mer era stora bebisar
  2. 1
    Syskon Hej på er alla!! Längesen jag var här nu... Min lilla Albin blev 10 månader idag. Helt otroligt!! Vi börjar faktiskt fundera över syskon snart. Är det någon annan av er dom går i samma tankar? Och ni som har fler barn. Vad ser ni för för och nackdelar med syskon tätt? Hoppas ni alla mår bra mer era stora bebisar
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    ja hjälp vad fort det går. Här har jag en 10,5 månaders som knatar omkring och undersöker världen. LIte passning krävs
    Här är det tredje och sista barnet, så inga småsyskon till min decemberbebis Har tre och fem års mellanrum, tre känns väldigt idealiskt, fem är lite länge. Tycker jag Lycka till!!
  4. 2
    ja hjälp vad fort det går. Här har jag en 10,5 månaders som knatar omkring och undersöker världen. LIte passning krävs
    Här är det tredje och sista barnet, så inga småsyskon till min decemberbebis Har tre och fem års mellanrum, tre känns väldigt idealiskt, fem är lite länge. Tycker jag Lycka till!!
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Jodå, nu när lillan till sist börjat sova någorlunda bra och livet börjar flyta på igen börjar man känna suget efter att skaffa fler. Hade tänkt vänta tills efter nästa sommar så man slipper vara gravid på sommaren. :P
    Men det första och viktigaste är att vi hittar en större lägenhet. Gör vi bara det så vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig så länge som till efter sommaren. Vill gärna ha tätt mellan barnen men inte för tätt. Vill gärna hinna njuta lite av att lillan blir mer och mer självständig först.
  6. 3
    Jodå, nu när lillan till sist börjat sova någorlunda bra och livet börjar flyta på igen börjar man känna suget efter att skaffa fler. Hade tänkt vänta tills efter nästa sommar så man slipper vara gravid på sommaren. :P
    Men det första och viktigaste är att vi hittar en större lägenhet. Gör vi bara det så vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig så länge som till efter sommaren. Vill gärna ha tätt mellan barnen men inte för tätt. Vill gärna hinna njuta lite av att lillan blir mer och mer självständig först.
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4
    Har en januaribebis och vi jobbar redan på en tvåa. Inte för att det blivit nåt än men vi hoppas.
  8. 4
    Har en januaribebis och vi jobbar redan på en tvåa. Inte för att det blivit nåt än men vi hoppas.

Liknande trådar

  1. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 07:44
  2. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 09:39
  3. BT Syskon eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:53
  4. BT Syskon Eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:37
  5. Syskon möter nytt syskon??
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar