Ojojoj, gravid igen...
_1106 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Ojojoj, gravid igen...

    Detta va ju inte helt optimalt... Mitt i husbygge och med lilla dockan på bara 4,5 månad plussar jag igen...
    Vet att vi vid ETT tillfälle "slarvade" och nu står vi här igen! Känns helt surrealistiskt! Man väger fram o tillbaka, vad är positivt och vad är negativt??
    Men, har kommit fram till att det blir bäst att ta bort det, för allas del. Dockan ska få vara "liten" ett tag till.
    Det är inget lätt beslut, trodde inte (även om risken fanns) att jag skulle ställas inför detta. Att få en liten till när hon bara är året gammal, samtidigt som graviditeten tär på min kropp, blir för mycket.
    Jag hoppas att det ska gå lätt(?) och att jag slipper ångesten.
    I morron ska jag in på ett första samtal, återkommer om detta, önska mig lycka till...
  2. 1
    Ojojoj, gravid igen... Detta va ju inte helt optimalt... Mitt i husbygge och med lilla dockan på bara 4,5 månad plussar jag igen...
    Vet att vi vid ETT tillfälle "slarvade" och nu står vi här igen! Känns helt surrealistiskt! Man väger fram o tillbaka, vad är positivt och vad är negativt??
    Men, har kommit fram till att det blir bäst att ta bort det, för allas del. Dockan ska få vara "liten" ett tag till.
    Det är inget lätt beslut, trodde inte (även om risken fanns) att jag skulle ställas inför detta. Att få en liten till när hon bara är året gammal, samtidigt som graviditeten tär på min kropp, blir för mycket.
    Jag hoppas att det ska gå lätt(?) och att jag slipper ångesten.
    I morron ska jag in på ett första samtal, återkommer om detta, önska mig lycka till...
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Oj, jobbig sits!
    Självklart är det inget lätt beslut. Lycka till imorgon! Kram
  4. 2
    Oj, jobbig sits!
    Självklart är det inget lätt beslut. Lycka till imorgon! Kram
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Ojdå...
    Sådant kan aldrig vara lätt men hoppas allt löser sig till det bästa för er snart. KRAM
  6. 3
    Ojdå...
    Sådant kan aldrig vara lätt men hoppas allt löser sig till det bästa för er snart. KRAM
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4
    Jobbig sits! Hoppas att det går bra hur ni än gör.
  8. 4
    Jobbig sits! Hoppas att det går bra hur ni än gör.
  9. Medlem sedan
    Sep 2011
    #5
    Oj! Hoppas att det har gått bra sedan du gjorde detta inlägget.
  10. 5
    Oj! Hoppas att det har gått bra sedan du gjorde detta inlägget.

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. Gravid igen
    By karinko in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 15:17
  3. Jag är gravid igen....
    By cami_e in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 11:33
  4. ojojoj...olycka igen
    By *Lillan* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 10:08
  5. Ojojoj...44 och gravid!
    By tjippis in forum Gravidsnack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-07-22, 22:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar