Vårdbidragsboken
Vårdbidrag/försäkringar
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Vårdbidragsboken

    Hej hej!

    För en tid sedan efterfrågade jag och min medförfattarinna hjälp med att svara på några frågor om vårdbidrag. Vi vill tacka er som svarade härifrån forumet.

    Nu sedan ett par dagar är boken publicerad hos Vulkan, se länken:

    https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=55012
  2. 1
    Vårdbidragsboken Hej hej!

    För en tid sedan efterfrågade jag och min medförfattarinna hjälp med att svara på några frågor om vårdbidrag. Vi vill tacka er som svarade härifrån forumet.

    Nu sedan ett par dagar är boken publicerad hos Vulkan, se länken:

    https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=55012
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Tack så jättemycket!!!
  4. 2
    Tack så jättemycket!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Nu har jag boken i min hand. Tack så jättemycket! Känns mycket skönt att inte behöva ta reda på allt från början och sitta och klura. Vi som har barn med funktionsnedsättningar har tillräckligt mycket att tänka på ändå!
  6. 3
    Nu har jag boken i min hand. Tack så jättemycket! Känns mycket skönt att inte behöva ta reda på allt från början och sitta och klura. Vi som har barn med funktionsnedsättningar har tillräckligt mycket att tänka på ändå!
  7. Medlem sedan
    Feb 2010
    #4
    Ja, vi har ju en del att tänka på.

    Men jag läser att man jobbar på att försöka få regeringen till att besluta om någon slags samordnare som ska kunna ta alla myndighetskontakter osv. Vet förvisso inte mer än så men det är verkligen önskvärt att det finns =)

    Om du gillar boken får du gärna skriva en recension om den på vulkans hemsida framöver =))
  8. 4
    Ja, vi har ju en del att tänka på.

    Men jag läser att man jobbar på att försöka få regeringen till att besluta om någon slags samordnare som ska kunna ta alla myndighetskontakter osv. Vet förvisso inte mer än så men det är verkligen önskvärt att det finns =)

    Om du gillar boken får du gärna skriva en recension om den på vulkans hemsida framöver =))
  9. Anonym
    #5
    Wow! Bra jobbat!

    Fattas bara en "handikappersättningsbok" också, som riktar sig till vuxna!
  10. 5
    Wow! Bra jobbat!

    Fattas bara en "handikappersättningsbok" också, som riktar sig till vuxna!
  11. Medlem sedan
    Feb 2010
    #6
    Wow! Bra jobbat!

    Fattas bara en "handikappersättningsbok" också, som riktar sig till vuxna!
    Det också Håller just nu på att skriva om LSS-ansökan, men jag skriver upp det på to-do-listan. Tyvärr tar det ju lite tid att skriva en bok....men det finns med i tankarna. Tack för tipset =)
  12. 6
    Wow! Bra jobbat!

    Fattas bara en "handikappersättningsbok" också, som riktar sig till vuxna!
    Det också Håller just nu på att skriva om LSS-ansökan, men jag skriver upp det på to-do-listan. Tyvärr tar det ju lite tid att skriva en bok....men det finns med i tankarna. Tack för tipset =)
  13. Anonym
    #7
    Fint att jag kanske sår ett litet tankefrö.
    Hör gärna av dig via den här tråden om det blir något av i framtiden.
  14. 7
    Fint att jag kanske sår ett litet tankefrö.
    Hör gärna av dig via den här tråden om det blir något av i framtiden.
  15. Medlem sedan
    Feb 2010
    #8
    Fint att jag kanske sår ett litet tankefrö.
    Hör gärna av dig via den här tråden om det blir något av i framtiden.
    Det ska jag göra, tar nog lite tid bara =) Alla saker som man skulle behöva skriva om skulle ju behövas typ NU och det fungerar ju inte direkt. Men jag ska göra vad jag kan =))

    Om du börjar tänka på det rätt som det är, kolla gärna läget här med hur det går för mig för att liksom påminna mig om det framöver =))
  16. 8
    Fint att jag kanske sår ett litet tankefrö.
    Hör gärna av dig via den här tråden om det blir något av i framtiden.
    Det ska jag göra, tar nog lite tid bara =) Alla saker som man skulle behöva skriva om skulle ju behövas typ NU och det fungerar ju inte direkt. Men jag ska göra vad jag kan =))

    Om du börjar tänka på det rätt som det är, kolla gärna läget här med hur det går för mig för att liksom påminna mig om det framöver =))
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar