Lilla tonåren
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Lilla tonåren

    Hur har ni det hemma hos er? Jag tycker det är så otroligt mycket protester hela tiden. Hon ska inte gå till skolan (trots att hon trivs bra där), absolut inte äta frukost, inte hjälpa till med någonting (vilket hon gjort tidigare), inte borsta tänderna och det är jätteläskigt att gå och sova på kvällarna. Dessutom utbrott över småsaker och mycket tårar. Tror att hon har lite svårt att bli arg på riktigt (har hon nog efter sin föräldrar) men ibland önskar jag att få lite ilska istället för alla tårar.

    Orkar inte dalta med henne men blir jag arg så gråter hon ju bara ännu mer.

    Suck!!
  2. 1
    Lilla tonåren Hur har ni det hemma hos er? Jag tycker det är så otroligt mycket protester hela tiden. Hon ska inte gå till skolan (trots att hon trivs bra där), absolut inte äta frukost, inte hjälpa till med någonting (vilket hon gjort tidigare), inte borsta tänderna och det är jätteläskigt att gå och sova på kvällarna. Dessutom utbrott över småsaker och mycket tårar. Tror att hon har lite svårt att bli arg på riktigt (har hon nog efter sin föräldrar) men ibland önskar jag att få lite ilska istället för alla tårar.

    Orkar inte dalta med henne men blir jag arg så gråter hon ju bara ännu mer.

    Suck!!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Vi hade en väldigt kort perod med sånt här hemma. Ellen är en väldigt lugn och harmonisk tjej, har nte haft så mycket "perioder" som de andra barnen haft. Just nu är hon hur haramonsk och lugn och mysig som helst. Allt går så lätt med henne och det är välrigt skönt.
  4. 2
    Vi hade en väldigt kort perod med sånt här hemma. Ellen är en väldigt lugn och harmonisk tjej, har nte haft så mycket "perioder" som de andra barnen haft. Just nu är hon hur haramonsk och lugn och mysig som helst. Allt går så lätt med henne och det är välrigt skönt.

Liknande trådar

  1. När börjar lilla tonåren?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 16:42
  2. Lilla tonåren?
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 19:07
  3. 6-åringar (lilla tonåren)
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 14:56
  4. Lilla tonåren
    By Bea m. V & H in forum _01 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 09:20
  5. Lilla tonåren?
    By -texas- in forum _05 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 08:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar