Bästa kondomen.. ;)
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Bästa kondomen.. ;)

    Har precis skilt mig och funderar på att inhandla ett paket kondomer men jag har noll koll på märken och annat.
    Vilka är bäst och skönast som glider bra..?
  2. 1
    Bästa kondomen.. ;) Har precis skilt mig och funderar på att inhandla ett paket kondomer men jag har noll koll på märken och annat.
    Vilka är bäst och skönast som glider bra..?
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Den kondom som sitter på den kuk vars ägare har sett till att förarbetet är korrekt gjort!
  4. 2
    Den kondom som sitter på den kuk vars ägare har sett till att förarbetet är korrekt gjort!
  5. Anonym ts
    #3
    Blev ju inte så mycket klokare.. klart att förarbetet är rätt gjort annars funkar det inte..

    Kondommärke spelar ingen roll menar du?
  6. 3
    Blev ju inte så mycket klokare.. klart att förarbetet är rätt gjort annars funkar det inte..

    Kondommärke spelar ingen roll menar du?
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Apotekets standardkondom med glidmedel fungera bra då jag använde sånt. Kännbart billigare än postorder är de också.

    Om det är oralsex med kondom som gäller kan ett smaksatt vara grejen, allt annat som beskrivs i reklam för olika märken är just - reklam och därmed lika trovärd som en politiker månaden innan ett val.
  8. 4
    Apotekets standardkondom med glidmedel fungera bra då jag använde sånt. Kännbart billigare än postorder är de också.

    Om det är oralsex med kondom som gäller kan ett smaksatt vara grejen, allt annat som beskrivs i reklam för olika märken är just - reklam och därmed lika trovärd som en politiker månaden innan ett val.
  9. Anonym
    #5
    Glidmedel? Då k an ju inte det förarbetet vara gjort som du pratar om. Jag är kvinna och har aldrig behövt glidmedel i hela mitt liv. Fattar inte varför det skall behövas.
  10. 5
    Glidmedel? Då k an ju inte det förarbetet vara gjort som du pratar om. Jag är kvinna och har aldrig behövt glidmedel i hela mitt liv. Fattar inte varför det skall behövas.
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6
    Faktisk är det för mannens skull! Om man har dolman framme och den råkar vara en aning torr (kan ju ha blivit luftat ordentligt) kan gummin rätt på torr hud ihop med fysisk stimulans ge skavsår. Och jag kan lova dig: det är ett dumt ställe att få det på!

    Och det glidmedel som finns på kondomer ger inte lättare tillgång, det gör egentligen bara att gummi och hud inte sitter ihop på ett potentiellt smärtsamt sätt.
  12. 6
    Faktisk är det för mannens skull! Om man har dolman framme och den råkar vara en aning torr (kan ju ha blivit luftat ordentligt) kan gummin rätt på torr hud ihop med fysisk stimulans ge skavsår. Och jag kan lova dig: det är ett dumt ställe att få det på!

    Och det glidmedel som finns på kondomer ger inte lättare tillgång, det gör egentligen bara att gummi och hud inte sitter ihop på ett potentiellt smärtsamt sätt.
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Är det sant? Tänk vad man får lära sig...
    Du menar alltså att glidmedlet sitter på insidan?
  14. 7
    Är det sant? Tänk vad man får lära sig...
    Du menar alltså att glidmedlet sitter på insidan?
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8
    På apotekets Profil var det på båda sidorna, iaf. dom jag har. Det är dock ingen större mängd men nog till att det inte blir obehagligt.
  16. 8
    På apotekets Profil var det på båda sidorna, iaf. dom jag har. Det är dock ingen större mängd men nog till att det inte blir obehagligt.
  17. Black_sun
    #9
    Då Jag använde kondom var Cho-San den skönaste...Tunn men ändå hållbar...
    Vet inte om den finns kvar idag...
  18. 9
    Då Jag använde kondom var Cho-San den skönaste...Tunn men ändå hållbar...
    Vet inte om den finns kvar idag...
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Aha, nu vet jag varför jag inte gillar kondomer.
  20. 10
    Aha, nu vet jag varför jag inte gillar kondomer.
  21. Medlem sedan
    Jan 2011
    #11
    Ju tunnare, destå bättre. Tjocklek noll är bäst, men duger ju inte alltid. Cho-san näst bäst.
  22. 11
    Ju tunnare, destå bättre. Tjocklek noll är bäst, men duger ju inte alltid. Cho-san näst bäst.
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    Storlek och smak är som allt annat olika för olika personer.
  24. 12
    Storlek och smak är som allt annat olika för olika personer.
  25. Medlem sedan
    Jul 2009
    #13
    fast är det inte väldigt olika på olika kvinnor och män, vissa kvinnor lubricerar mer än andra vissa inte alls även om dom är upphetsade, vissa män kanske behöver det på kuken innan som ngn sa vissa behöver det inte alls.. Vissa kanske använder det för att smörja upp analen..


    sen håller jag nog med ngn som sa Scho-San, den är tunn å fin, känns som man kör utan.. = bäst enl mej då...
  26. 13
    fast är det inte väldigt olika på olika kvinnor och män, vissa kvinnor lubricerar mer än andra vissa inte alls även om dom är upphetsade, vissa män kanske behöver det på kuken innan som ngn sa vissa behöver det inte alls.. Vissa kanske använder det för att smörja upp analen..


    sen håller jag nog med ngn som sa Scho-San, den är tunn å fin, känns som man kör utan.. = bäst enl mej då...
  27. Anonym ts
    #14
    Efter ytterligare efterforskningar på olika sidor kom jag fram till Royal skulle vara bra.. lite dyrare men skönare.. kanske.. får väl se när man kommer till skott..
  28. 14
    Efter ytterligare efterforskningar på olika sidor kom jag fram till Royal skulle vara bra.. lite dyrare men skönare.. kanske.. får väl se när man kommer till skott..

Liknande trådar

  1. Kondomen sprack och e nu gravid.
    By Besviken o ledsen in forum Många barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-04-06, 10:28
  2. jag hoppar kondomen och jag hoppar
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 00:18
  3. Kondomen sprack igår kväll :(
    By väldigt anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 10:36
  4. Bästa kondomen?
    By Novisen in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 18:18
  5. Bästa kondomen?
    By Novisen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 11:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar