Nu händer det grejjor :)!
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Nu händer det grejjor :)!

    Om 2 veckor flyttar vi till Sverige! Närmare bestämt Hägersten, Stockholm. Någon som vet något om Hägersten - bra, dåligt, mysigt, stökigt??? Så nu gäller det att förbereda avfärd, packa och säga hejdå till alla... Både jättekul och skittrist förstås...

    Sen tog H mig på en överraskningsdejt igårkväll. Jag blev helt paff! Plötsligt stod svägerskan i hallen med övernattningskitt och var redo att sitta barnvakt. En helkväll i downtown Montreal. Liten konsert i mysig klubblokal med svenska begåvningen Loney dear - hur bra somhelst!
    Mamma till Lovisa Joséphine 090908 och Andréa Kristina 110422
    Bloggar på http://karinloiske.blogspot.com
  2. 1
    Nu händer det grejjor :)! Om 2 veckor flyttar vi till Sverige! Närmare bestämt Hägersten, Stockholm. Någon som vet något om Hägersten - bra, dåligt, mysigt, stökigt??? Så nu gäller det att förbereda avfärd, packa och säga hejdå till alla... Både jättekul och skittrist förstås...

    Sen tog H mig på en överraskningsdejt igårkväll. Jag blev helt paff! Plötsligt stod svägerskan i hallen med övernattningskitt och var redo att sitta barnvakt. En helkväll i downtown Montreal. Liten konsert i mysig klubblokal med svenska begåvningen Loney dear - hur bra somhelst!
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Gud så trevligt med lite dejt Det behövde du!

    Och så himla kul att ni äntligen kommer till Sverige. Som du har längtat! Lycka till
  4. 2
    Gud så trevligt med lite dejt Det behövde du!

    Och så himla kul att ni äntligen kommer till Sverige. Som du har längtat! Lycka till
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Nu har MIG jobbat på bra ändå! Kul för er.
    Söderort är jag inte jättebra på men hägersten ska vara bra har jag för mig, lugnt och ganska mysigt om jag inte minns fel.
  6. 3
    Nu har MIG jobbat på bra ändå! Kul för er.
    Söderort är jag inte jättebra på men hägersten ska vara bra har jag för mig, lugnt och ganska mysigt om jag inte minns fel.
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Åh vad kul att ni kommer hit till oss nu!! Ser verkligen fram emot att få träffa er!

    Hägersten är ganska stort och det finns definitivt trevligare och mindre trevliga områden i Hägersten. Men generellt sett är det ett mysigt område med bra kommunikationer och nära till det mesta. Jag har bott ett par år på Hägerstensåsen och har bra koll på områdena. Vet du mer exakt var ni ska bo kan jag ge er mer input.

    Jättekul att ni är på väg!!
    Kramar
  8. 4
    Åh vad kul att ni kommer hit till oss nu!! Ser verkligen fram emot att få träffa er!

    Hägersten är ganska stort och det finns definitivt trevligare och mindre trevliga områden i Hägersten. Men generellt sett är det ett mysigt område med bra kommunikationer och nära till det mesta. Jag har bott ett par år på Hägerstensåsen och har bra koll på områdena. Vet du mer exakt var ni ska bo kan jag ge er mer input.

    Jättekul att ni är på väg!!
    Kramar
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Förresten, vi ni ha hjälp med någonting ställer jag självklart upp. Jag är ju liksom på plats här och dessutom mammaledig - så jag har ju tid.

    Lycka till med flyttpackandet!
  10. 5
    Förresten, vi ni ha hjälp med någonting ställer jag självklart upp. Jag är ju liksom på plats här och dessutom mammaledig - så jag har ju tid.

    Lycka till med flyttpackandet!

Liknande trådar

  1. Nu händer det grejjor :)!
    By Karin Lovisa in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-04, 21:55
  2. Nu händer det grejjor :)!
    By Karin Lovisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-11-06, 21:27
  3. Burit loppis grejjor
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 13:36
  4. starkare grejjor...
    By annanon in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 09:45
  5. Ni som gillar lite udda grejjor.... :-)
    By Ann in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar