Snart dax..
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    Snart dax..

    Ja nu är det snart dax att byta grupp från Bebis till Barn! Tiden går så fort!
    Själv så önskar jag mig en bebis till i julklapp
    Hur är det med er andra?
    Någon som har börjat att gå än?
  2. 1
    Snart dax.. Ja nu är det snart dax att byta grupp från Bebis till Barn! Tiden går så fort!
    Själv så önskar jag mig en bebis till i julklapp
    Hur är det med er andra?
    Någon som har börjat att gå än?
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Jag vill ha bebisen kvar!!! Men imorgon blir hon ett barn!!! Allt e bara bra med oss, Meja går för fullt, ser så roligt och gulligt ut när hon tultar omkring
    Hoppas alllt e bra med er.
  4. 2
    Jag vill ha bebisen kvar!!! Men imorgon blir hon ett barn!!! Allt e bara bra med oss, Meja går för fullt, ser så roligt och gulligt ut när hon tultar omkring
    Hoppas alllt e bra med er.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Ja, tiden går alldeles för fort... Men ännu är det två veckor kvar innan vår lille pojke blir ett år... Tänk att man förra året vid den här tiden gick (eller i mitt fall satt mestadels) och väntade och undrade när han skulle komma...

    Han tog sina första steg utan stöd i förra veckan, men har fortfarande lite svårt att ställa sig upp och starta själv, behöver lite "starthjälp"... I övrigt är han en pigg och glad kille som kryper i full fart, älskar att bada, läsa och busa med hunden bland mycket annat, det mesta är kul... Utom när mamma sitter vid datorn och han inte får hjälpa till att skriva...

    Vi önskar oss också en bebis till, men i julklapp blir det inte, det borde vi ha vetat om vid det här laget i så fall... Men vi hoppas på att det blir ett litet syskon någon gång under nästa år.
  6. 3
    Ja, tiden går alldeles för fort... Men ännu är det två veckor kvar innan vår lille pojke blir ett år... Tänk att man förra året vid den här tiden gick (eller i mitt fall satt mestadels) och väntade och undrade när han skulle komma...

    Han tog sina första steg utan stöd i förra veckan, men har fortfarande lite svårt att ställa sig upp och starta själv, behöver lite "starthjälp"... I övrigt är han en pigg och glad kille som kryper i full fart, älskar att bada, läsa och busa med hunden bland mycket annat, det mesta är kul... Utom när mamma sitter vid datorn och han inte får hjälpa till att skriva...

    Vi önskar oss också en bebis till, men i julklapp blir det inte, det borde vi ha vetat om vid det här laget i så fall... Men vi hoppas på att det blir ett litet syskon någon gång under nästa år.

Liknande trådar

  1. Snart slut på veckan, å snart vilodag:)
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 16:50
  2. Nio månader har gått.. snart SNART:)
    By Maddeluttan in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 11:39
  3. Usa nästa, snart snart snart åker
    By EllaNora in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 12:07
  4. Snart, snart ska barnen i säng!
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 19:03
  5. Tänk snart snart är det januari
    By oja39 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 18:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar