Hello!!
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2001
    #1

    Hello!!

    Long time no see...
    Fick ett brev i facket på dagis idag; "Till dig som har ett barn som nästa år börjar i förskoleklass!... Shit. Redan!! Vad STORA våra barn har blivit!

    Hoppas ni alla har det bra och njuter av den låååånga hösten. Den blivande sexåringen i hushållet tjatar om snö men för min del är en ljum november tusen gånger trevligare.

    Kram!
    Veronica, mamma till världens goaste Edvin!
  2. 1
    Hello!! Long time no see...
    Fick ett brev i facket på dagis idag; "Till dig som har ett barn som nästa år börjar i förskoleklass!... Shit. Redan!! Vad STORA våra barn har blivit!

    Hoppas ni alla har det bra och njuter av den låååånga hösten. Den blivande sexåringen i hushållet tjatar om snö men för min del är en ljum november tusen gånger trevligare.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2
    Men eller hur?! Tiden går ruskigt fort. Lite vemodigt, men jag ser ändå fram emot att "bara" ha skolbarn. Jag njuter av livet i allmänhet som börjar ordna upp sig riktigt bra.

    Kul att du skrev. Det blir spännande att se om du får något mer svar.
  4. 2
    Men eller hur?! Tiden går ruskigt fort. Lite vemodigt, men jag ser ändå fram emot att "bara" ha skolbarn. Jag njuter av livet i allmänhet som börjar ordna upp sig riktigt bra.

    Kul att du skrev. Det blir spännande att se om du får något mer svar.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hej!

    Håller med dig, det är ju egentligen sjukt väder för att vara höst/vinter, men de två senaste åren har varit väl maffiga med snöskottning och uppvärmning av huset.
    Våran lilla-snart-6 år, önskar att vi ska göra om lekstugan till snickarbod, så det kanske får bli födelsedagspresenten!

    Hoppas ni har det bra allihopa!
  6. 3
    Hej!

    Håller med dig, det är ju egentligen sjukt väder för att vara höst/vinter, men de två senaste åren har varit väl maffiga med snöskottning och uppvärmning av huset.
    Våran lilla-snart-6 år, önskar att vi ska göra om lekstugan till snickarbod, så det kanske får bli födelsedagspresenten!

    Hoppas ni har det bra allihopa!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar