19år äntligen gravid
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    19år äntligen gravid

    Heej! Jag och min pojkvän fick reda på att jag är med barn och vi blev så otroligt glada. Jag har faktiskt varit gravid två gånger men valt att göra abort, första gången var jag 14år och andra gången 16, men den här gången blir det annorlunda. Har hittat den rätta och både han och jag vill ha barn. Är det någon mer här ute som är ung mamma eller väntar barn? Hoppas ni hör av er. Kram/ Sanna.
  2. 1
    19år äntligen gravid Heej! Jag och min pojkvän fick reda på att jag är med barn och vi blev så otroligt glada. Jag har faktiskt varit gravid två gånger men valt att göra abort, första gången var jag 14år och andra gången 16, men den här gången blir det annorlunda. Har hittat den rätta och både han och jag vill ha barn. Är det någon mer här ute som är ung mamma eller väntar barn? Hoppas ni hör av er. Kram/ Sanna.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Grattis till er båda Är själv 21 år och väntar mitt första barn till mars /Emelie
  4. 2
    Grattis till er båda Är själv 21 år och väntar mitt första barn till mars /Emelie
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Grattis själv! Å va kul Hur känns det för dig? Går tiden fort som många säger? :P Jag längtar verkligen fram några månader hehe / Sanna
  6. 3
    Grattis själv! Å va kul Hur känns det för dig? Går tiden fort som många säger? :P Jag längtar verkligen fram några månader hehe / Sanna
  7. Medlem sedan
    Oct 2011
    #4

    Åh vad roligt!

    Jag är också 19 år och väntar barn i maj!
    Jag ser fram emot det så otroligt mycket.
    Vilken vecka är du i?
    Jag är bara i vecka 15 än sålänge
  8. 4
    Åh vad roligt! Jag är också 19 år och väntar barn i maj!
    Jag ser fram emot det så otroligt mycket.
    Vilken vecka är du i?
    Jag är bara i vecka 15 än sålänge
  9. Medlem sedan
    Oct 2011
    #5
    Ja det är jätte spännande Just nu känns allt lite overkligt och jag kommer nog inte riktigt fatta att jag ska bli mamma fören barnet kommer :P Men det är så himla mysigt nu när man har börjat känna sparkarna Tiden går ganska fort men inte tillräckligt eftersom jag längtar så mycket fast jag är lite nervös inför själva förlossningen måste jag erkänna. Men tror det känns att tiden går snabbare för mina vänner som inte kan förstå att det går så snabbt :P det känns som att varje gång jag träffar någon av mina vänner har magen växt ytligare lite och alla är fortfarande lite överraskade än haha Vilken vecka är du nu i? /Emelie
  10. 5
    Ja det är jätte spännande Just nu känns allt lite overkligt och jag kommer nog inte riktigt fatta att jag ska bli mamma fören barnet kommer :P Men det är så himla mysigt nu när man har börjat känna sparkarna Tiden går ganska fort men inte tillräckligt eftersom jag längtar så mycket fast jag är lite nervös inför själva förlossningen måste jag erkänna. Men tror det känns att tiden går snabbare för mina vänner som inte kan förstå att det går så snabbt :P det känns som att varje gång jag träffar någon av mina vänner har magen växt ytligare lite och alla är fortfarande lite överraskade än haha Vilken vecka är du nu i? /Emelie
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #6
    Ja overkligt känns det ju verkligen!
    Men det är samtidigt så underbart, jag längtar verkligen tills bebisen kommer.
    Jag är i vecka 15, vilken vecka är du i?
    För mig känns det som att tiden inte ens rör sig haha
  12. 6
    Ja overkligt känns det ju verkligen!
    Men det är samtidigt så underbart, jag längtar verkligen tills bebisen kommer.
    Jag är i vecka 15, vilken vecka är du i?
    För mig känns det som att tiden inte ens rör sig haha
  13. Medlem sedan
    Nov 2011
    #7
    Gud vad roligt! Ja har oxå hört att de går rätt fort hehe jag är bara i vecka 6 faktiskt men längtar så sjuukt mycket tills magen växer hehe! Man vill ju inte vara för glad över det innan v.12 iaf så man vet att allt verkligen går bra! Vilken vecka va du i? / Sanna
  14. 7
    Gud vad roligt! Ja har oxå hört att de går rätt fort hehe jag är bara i vecka 6 faktiskt men längtar så sjuukt mycket tills magen växer hehe! Man vill ju inte vara för glad över det innan v.12 iaf så man vet att allt verkligen går bra! Vilken vecka va du i? / Sanna
  15. Medlem sedan
    Nov 2011
    #8
    Okeej va kul! Jag är bara i vecka 6 så men längtar så otroligt mycke såklart
  16. 8
    Okeej va kul! Jag är bara i vecka 6 så men längtar så otroligt mycke såklart
  17. Medlem sedan
    Oct 2010
    #9
    Hej!
    Jag är nitton och har en son på snart nio månader.
    Vart bor du?
  18. 9
    Hej!
    Jag är nitton och har en son på snart nio månader.
    Vart bor du?
  19. Medlem sedan
    Nov 2011
    #10
    Åh va kul! Jag bor i Mora, sjdå?
  20. 10
    Åh va kul! Jag bor i Mora, sjdå?
  21. Medlem sedan
    Oct 2010
    #11
    Strax utanför Stockholm. Vad synd! Du verkar som en trevlig människa, hade varit kul att kunna ta en fika då och då
  22. 11
    Strax utanför Stockholm. Vad synd! Du verkar som en trevlig människa, hade varit kul att kunna ta en fika då och då
  23. Medlem sedan
    Nov 2011
    #12
    va gullig du är :-) okej jag är från Södertälje egentligen men flyttade hit till pojkvännen hehe :-) Kram
  24. 12
    va gullig du är :-) okej jag är från Södertälje egentligen men flyttade hit till pojkvännen hehe :-) Kram
  25. Medlem sedan
    Nov 2011
    #13
    Jag var 17 när jag fick min dotter, och nu när jag är 19 fick jag min son och blev gravid med tvillingar som är beräknade att komma i juni nästa år
  26. 13
    Jag var 17 när jag fick min dotter, och nu när jag är 19 fick jag min son och blev gravid med tvillingar som är beräknade att komma i juni nästa år
  27. Medlem sedan
    Oct 2010
    #14
    Haha, tack du ^^
    Åh, men du får väl säga till om du är här någon gång och har lite tid över, så kan vi ju träffas i stan eller något
  28. 14
    Haha, tack du ^^
    Åh, men du får väl säga till om du är här någon gång och har lite tid över, så kan vi ju träffas i stan eller något
  29. Medlem sedan
    Nov 2011
    #15
    Åh, vad roligt Jag är också 19 och jag och min fästman väntar mitt första och hans andra barn ihop. Jag fyller dock 20 i Januari, men det är underbart att veta att det växer ett litet liv inuti mig. Har som du gjort abort innan, men endast en gång och då var jag 13 år.
  30. 15
    Åh, vad roligt Jag är också 19 och jag och min fästman väntar mitt första och hans andra barn ihop. Jag fyller dock 20 i Januari, men det är underbart att veta att det växer ett litet liv inuti mig. Har som du gjort abort innan, men endast en gång och då var jag 13 år.
  31. Medlem sedan
    Nov 2011
    #16
    Okej Måste vara underbart, hur känns det att vänta tvillingar då?
  32. 16
    Okej Måste vara underbart, hur känns det att vänta tvillingar då?
  33. Medlem sedan
    Nov 2011
    #17
    Ja precis vore jätte kul
  34. 17
    Ja precis vore jätte kul
  35. Medlem sedan
    Nov 2011
    #18
    Grattis! Ja visst, det är super underbart hehe.
  36. 18
    Grattis! Ja visst, det är super underbart hehe.
  37. Medlem sedan
    Mar 2010
    #19
    jag är 19 år och väntar ny mitt andra barn bf nu i december. Fick mitt första barn när jag va 17 år. hade tidigare gjort en abort när jag va 16.
  38. 19
    jag är 19 år och väntar ny mitt andra barn bf nu i december. Fick mitt första barn när jag va 17 år. hade tidigare gjort en abort när jag va 16.
  39. Medlem sedan
    Nov 2011
    #20
    Oj då får man gratulera
  40. 20
    Oj då får man gratulera
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista

Liknande trådar

  1. 19år och ny här!
    By babyväntar in forum _1208 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-25, 13:17
  2. 19år och gravid!
    By BaraSamantha in forum Gravidsnack
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 08:49
  3. 19år, student behöver tips och råd
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 18:42
  4. 19år, student, behöver tips och råd
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 07:57
  5. Äntligen gravid!
    By Nea77 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar