Det blir inget den här gången...
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Det blir inget den här gången...

    Var på tidigt vul idag som bara visade en gulesäck utan foster.. jag hade det på känn faktiskt då jag inte alls känt av särskilt mkt molvärk el illamående. Missfallet i sig kan jag leva med men det är ju så mkt mer än så för oss, bara att kunna bli gravida har ju varit svårt så det är mer att när vi väl fick ett plus så ska det skita sig....

    Jaja när jag kom hem till min älskade son så kunde jag inte vara ledsen längre utan känner mig fruktansvärt lyckligt lottad trots allt.

    Ska gå en vecka till tycker läkarna utan åtgärd för ett nytt vul nästa fredag och verkligen utesluta att jag inte är tidigare i grav än vad jag tror (som om jag inte skulle ha stenkoll på äl, sex, mens etc) så nu ska jag bara vänta antingen på att kroppen börjar ordna det själv el för att få tabletter om en vecka och då sätta igång allt.
  2. 1
    Det blir inget den här gången... Var på tidigt vul idag som bara visade en gulesäck utan foster.. jag hade det på känn faktiskt då jag inte alls känt av särskilt mkt molvärk el illamående. Missfallet i sig kan jag leva med men det är ju så mkt mer än så för oss, bara att kunna bli gravida har ju varit svårt så det är mer att när vi väl fick ett plus så ska det skita sig....

    Jaja när jag kom hem till min älskade son så kunde jag inte vara ledsen längre utan känner mig fruktansvärt lyckligt lottad trots allt.

    Ska gå en vecka till tycker läkarna utan åtgärd för ett nytt vul nästa fredag och verkligen utesluta att jag inte är tidigare i grav än vad jag tror (som om jag inte skulle ha stenkoll på äl, sex, mens etc) så nu ska jag bara vänta antingen på att kroppen börjar ordna det själv el för att få tabletter om en vecka och då sätta igång allt.
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Kram :/
  4. 2
    Kram :/
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Usch vad jobbigt och tråkigt
  6. 3
    Usch vad jobbigt och tråkigt
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Oj, vad tråkigt. Det måste kännas jobbigt....

    Vilken vecka är du i?
    Jag gjorde ett vul i v.7 en gång utan att fostret syntes. Men sedan en vecka senare så såg vi ett litet hjärta slå.
    Jag hoppas att det blir så för er också.

    Kram
  8. 4
    Oj, vad tråkigt. Det måste kännas jobbigt....

    Vilken vecka är du i?
    Jag gjorde ett vul i v.7 en gång utan att fostret syntes. Men sedan en vecka senare så såg vi ett litet hjärta slå.
    Jag hoppas att det blir så för er också.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Oj, vad tråkigt. Det måste kännas jobbigt....

    Vilken vecka är du i?
    Jag gjorde ett vul i v.7 en gång utan att fostret syntes. Men sedan en vecka senare så såg vi ett litet hjärta slå.
    Jag hoppas att det blir så för er också.

    Kram
    Är eller snarare var i v 8+1, utifrån vul såg det ut som ca v 6+1

    Vilket drömscenario för er!! Jag får stå ut helt enkelt en vecka till men jag utgår från att det blir tabletter nästa fredag. Läkaren sa att det inte finns ngt och anledningen för att avvakta behandl är i stort att han ska ha ryggen fri och att det ska vara två läkare oberoende av varandra som konstaterar att det inte finns ngt.
  10. 5
    Oj, vad tråkigt. Det måste kännas jobbigt....

    Vilken vecka är du i?
    Jag gjorde ett vul i v.7 en gång utan att fostret syntes. Men sedan en vecka senare så såg vi ett litet hjärta slå.
    Jag hoppas att det blir så för er också.

    Kram
    Är eller snarare var i v 8+1, utifrån vul såg det ut som ca v 6+1

    Vilket drömscenario för er!! Jag får stå ut helt enkelt en vecka till men jag utgår från att det blir tabletter nästa fredag. Läkaren sa att det inte finns ngt och anledningen för att avvakta behandl är i stort att han ska ha ryggen fri och att det ska vara två läkare oberoende av varandra som konstaterar att det inte finns ngt.
  11. Medlem sedan
    Jun 2010
    #6
    Ok, då förstår jag om du knappt vågar hoppas.
    Jobbigt att vänta ändå

    Kram
  12. 6
    Ok, då förstår jag om du knappt vågar hoppas.
    Jobbigt att vänta ändå

    Kram
  13. Medlem sedan
    Nov 2010
    #7
    Men vad jobbigt för er! =(
    Tänker på dig! Kram!
  14. 7
    Men vad jobbigt för er! =(
    Tänker på dig! Kram!
  15. Medlem sedan
    Oct 2010
    #8
    Värmande kram till er!
  16. 8
    Värmande kram till er!
  17. Medlem sedan
    Mar 2009
    #9
    Åh, såg detta först nu, har varit helt upptagen med flytt, jet lag etc. Men vad jättetrist! Massa stärkande kramar!
  18. 9
    Åh, såg detta först nu, har varit helt upptagen med flytt, jet lag etc. Men vad jättetrist! Massa stärkande kramar!

Liknande trådar

  1. Inget hus den här gången...
    By ~Milla~ in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-22, 20:38
  2. Ena gången inget andra gången betala
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 19:26
  3. Inget den här gången
    By Riara in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 18:43
  4. Inget den här gången heller
    By hanname in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 10:22
  5. Bidde inget den här gången....
    By Pixie in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 15:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar