Men finns vi kvar!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Men finns vi kvar!

    Kikade runt lite i diverse grupper och såg att den här gruppen fortfarande finns kvar och är ganska aktiv, så roligt! Ni minns kanske inte mig men jag var ganska flitig här inne under min sons första år under nicket Agnes med Algot! Han är född 6/9-2003 och nu har familjen utökats med en liten Sigge som nyss fyllt ett år.
  2. 1
    Men finns vi kvar! Kikade runt lite i diverse grupper och såg att den här gruppen fortfarande finns kvar och är ganska aktiv, så roligt! Ni minns kanske inte mig men jag var ganska flitig här inne under min sons första år under nicket Agnes med Algot! Han är född 6/9-2003 och nu har familjen utökats med en liten Sigge som nyss fyllt ett år.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Men hej!
    Dig minns jag, vad roligt att du hittat tillbaka hit! Jag är ju då Nina m Alice som är född 1/9-03 och sen har vi även fått barnen Cassandra (2005) och Maximilian (2008).
  4. 2
    Men hej!
    Dig minns jag, vad roligt att du hittat tillbaka hit! Jag är ju då Nina m Alice som är född 1/9-03 och sen har vi även fått barnen Cassandra (2005) och Maximilian (2008).
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3
    Hejsan. Jag tror jag har något vagt minne av dig men är inte helt säker.
    Det är inte speciellt mycket aktivitet här inne längre men det har heller inte helt dött ut. Kul tycker jag att vi hängt här i över 8 år
  6. 3
    Hejsan. Jag tror jag har något vagt minne av dig men är inte helt säker.
    Det är inte speciellt mycket aktivitet här inne längre men det har heller inte helt dött ut. Kul tycker jag att vi hängt här i över 8 år
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Ja, tänk,

    nu i december firar vi nioårsjubileum! Det är rätt fantastiskt, även om det är oroväckande lugnt här inne numera. :S
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Ja, tänk, nu i december firar vi nioårsjubileum! Det är rätt fantastiskt, även om det är oroväckande lugnt här inne numera. :S

Liknande trådar

  1. Vad finns det kvar....?
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-25, 23:39
  2. Jag finns kvar!
    By elin_e in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-03, 23:26
  3. Vad finns kvar?
    By anonymt namn in forum Separation
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 06:45
  4. Finns det kvar
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 19:36
  5. Finns det kvar
    By Anna in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar