Vet inte vad jag ska tro!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Vet inte vad jag ska tro!

    I måndags testade jag troligen positivt.Det blev ett + efter någon minut.Det var ett svagt + men ändå ett.Vet inte vad jag ska tro.
    Mensen har jag inte haft sen september.Så vågar jag hoppas att Freja äntligen efter många långa års försök ska bli stora syster. Ingen är lyckligare än jag om det är så.
    Sambon är övertygad om att det är så. men jag är inte lika övertygad.Vill inte tro det.
    Bf blir 5/7-2012 om det lyckats.

    hoppas att allt är bra mer er här inne.
  2. 1
    Vet inte vad jag ska tro! I måndags testade jag troligen positivt.Det blev ett + efter någon minut.Det var ett svagt + men ändå ett.Vet inte vad jag ska tro.
    Mensen har jag inte haft sen september.Så vågar jag hoppas att Freja äntligen efter många långa års försök ska bli stora syster. Ingen är lyckligare än jag om det är så.
    Sambon är övertygad om att det är så. men jag är inte lika övertygad.Vill inte tro det.
    Bf blir 5/7-2012 om det lyckats.

    hoppas att allt är bra mer er här inne.
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    här inne var det länge sen jag var... Men fick för mig att kolla in. å då blev jag glad över att se ditt inlägg. hoppas... stor kram och lycka till!!!!
  4. 2
    här inne var det länge sen jag var... Men fick för mig att kolla in. å då blev jag glad över att se ditt inlägg. hoppas... stor kram och lycka till!!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Åh vad underbart! Då håller jag tummar och tår!!!! KRAM på dig och hoppas du får en underbar jul och ett fantastiskt 2012
  6. 3
    Åh vad underbart! Då håller jag tummar och tår!!!! KRAM på dig och hoppas du får en underbar jul och ett fantastiskt 2012

Liknande trådar

  1. Inte några långa pass idag inte
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-08, 20:59
  2. Jag vill inte snacka skit, absolut inte
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 13:37
  3. Brittan SJUNGER inte LIVE, OK eller inte
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 20:59
  4. Nej, vill inte, hoppas inte, får inte
    By Es mamma in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 22:27
  5. Kryper inte, står inte, går inte, MEN...
    By -Annie- in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-03, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar