Bara lite nyfiken...
_0307 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Bara lite nyfiken...

    på om de är några av er som fortfarande kikar in här ?

    Kollar in nån gång ibland, inte speciellt ofta men sidan ligger kvar under favoriter så...

    Hoppas allt är bra med er och era julianer ?

    Här är allt bara bra. Madde stortrivs i skolan och med livet i de stora hela.
    Hon går på dans och gymnastik. Annars är hon väldigt pysslig och kan sitta och greja i timmar , just nu är det julklappar som tillverkas för fullt.

    Hon är lite blyg och försiktigt när de kommer nya människor men har gott
    om kompisar omkring sig. Den bästa kompisen bor dock i Göteborg (10mil bort) och de håller kontakten via skype. De träffas mkt på vår/sommar halvåret då de har stuga ijämte oss och vi har väl en tripp planerad till dem innan jul också. De är kärlek när de får träffas ,de lyser om dem båda två <3

    Har era mkt aktiviteter?

    Har de kompisar nära och längre bort?

    Ja nu ser vi fram emot en riktigt mysig advent , längtar...

    Kram på er !
  2. 1
    Bara lite nyfiken... på om de är några av er som fortfarande kikar in här ?

    Kollar in nån gång ibland, inte speciellt ofta men sidan ligger kvar under favoriter så...

    Hoppas allt är bra med er och era julianer ?

    Här är allt bara bra. Madde stortrivs i skolan och med livet i de stora hela.
    Hon går på dans och gymnastik. Annars är hon väldigt pysslig och kan sitta och greja i timmar , just nu är det julklappar som tillverkas för fullt.

    Hon är lite blyg och försiktigt när de kommer nya människor men har gott
    om kompisar omkring sig. Den bästa kompisen bor dock i Göteborg (10mil bort) och de håller kontakten via skype. De träffas mkt på vår/sommar halvåret då de har stuga ijämte oss och vi har väl en tripp planerad till dem innan jul också. De är kärlek när de får träffas ,de lyser om dem båda två <3

    Har era mkt aktiviteter?

    Har de kompisar nära och längre bort?

    Ja nu ser vi fram emot en riktigt mysig advent , längtar...

    Kram på er !
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Hej!

    Jodå, jag finns. Fast jag har ju fler nu för tiden. :P

    Toria ÄLSKAR skolan och tycker att det är fantastiskt. Hon har ett par kompisar som hon umgås med på fritiden, eller ja den fritid som finns efter (eller iofs snarare före) alla aktiviteter. Hon går på karate, spelar innebandy och dansar bugg. Sötnosen min.

    Hon har inga kompisar långt bort men hon ja, hon är en go och glad tjej på det stora hela. LÅNG är hon dessutom, bara 20cm kortare än mig!!!

    Toria är en lättsam och ja, jag vet inte men hon är mammahjärtat hela dagen. <3
  4. 2
    Hej!

    Jodå, jag finns. Fast jag har ju fler nu för tiden. :P

    Toria ÄLSKAR skolan och tycker att det är fantastiskt. Hon har ett par kompisar som hon umgås med på fritiden, eller ja den fritid som finns efter (eller iofs snarare före) alla aktiviteter. Hon går på karate, spelar innebandy och dansar bugg. Sötnosen min.

    Hon har inga kompisar långt bort men hon ja, hon är en go och glad tjej på det stora hela. LÅNG är hon dessutom, bara 20cm kortare än mig!!!

    Toria är en lättsam och ja, jag vet inte men hon är mammahjärtat hela dagen. <3
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Jo men de

    klart DU finns , de vet jag ju

    Men oj så hon växer snart förbi dig då , det tar nog ett tag till här iaf.
    Sönerna har ju rusat förbi mig men Madde får allt va min lilltjej ett tag till )
  6. 3
    Jo men de klart DU finns , de vet jag ju

    Men oj så hon växer snart förbi dig då , det tar nog ett tag till här iaf.
    Sönerna har ju rusat förbi mig men Madde får allt va min lilltjej ett tag till )
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Jupps. Jag finns överallt - samtidigt! Mutitaskingmummy.

    Jag räknar med att hon har vuxit om mig innan hon går ut fyran - hemska tanke! Men hon har alltid varit betydligt längre än vad jag var. Nu är hon nästan 10kg tyngre och lika lång som jag var när jag gick ut sjuan (men då var jag ju nerbantad till ingenting)... Skrämmande tanke måste mamman erkänna.
  8. 4
    Jupps. Jag finns överallt - samtidigt! Mutitaskingmummy.

    Jag räknar med att hon har vuxit om mig innan hon går ut fyran - hemska tanke! Men hon har alltid varit betydligt längre än vad jag var. Nu är hon nästan 10kg tyngre och lika lång som jag var när jag gick ut sjuan (men då var jag ju nerbantad till ingenting)... Skrämmande tanke måste mamman erkänna.

Liknande trådar

  1. Lite nyfiken bara.....
    By pippipower in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 15:43
  2. Lite nyfiken bara...
    By Linda&Agnes in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 19:47
  3. Bara lite nyfiken..
    By ruffa in forum Föräldraskap
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-12-13, 21:39
  4. Lite nyfiken bara,
    By cammi_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 12:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar